Tetris herken je deze nog :P

Dus nu gewoon tetris met in javascript??? Goh en javascript was gevaarlijk.. sorry layout is een beetje volkomen-cut..TIP gebruik de cursortoetsen om door het schem te scollen… en meld je high score als je high bent.

Dit bericht werd geplaatst in Games. Bookmark de permalink .

14 reacties op Tetris herken je deze nog :P

  1. betty zegt:

    Tja er is wel wat veranderd in spaceland. Of het nu zo leuk is moeten we dus afwachten. De toekomst zal het weer uitwijzen. Er zitten volgens mij alweer een heleboel mensen te broeden. Groetje Betty

  2. de heksenbezem zegt:

    Hey vakantie ganger wist niet dat je al terug was! En heb je het leuk gehad? Zal best wel volkomencut geweest zijn! hahahaha Tru.

  3. Jessica zegt:

    Joehoe..aha.. ik zie dus dat je terug bent van vakantie.. Ben al één tijdje niet meer bij je geweest, in de groep trouwens ook niet.. Ik hoop dat je één fijne vakantie hebt gehad.. Heb mijn vakantie nog voor de boeg over één week of drie..grinnnnn (geloof ik)..WEns je één fijne dag.. en gelukkig is het weer iets minder.. LIefs Jessica

  4. Leandra zegt:

    1214… en t is wel heel lang geleden dat ik Tetris gespeeld heb…

  5. Merel zegt:

    haa,, eindelijk, het is hier weer een beetje gevult, hoe was je vakantie?? :Pgeinig dingetje hoor!!^^groetjes!!

  6. Merel zegt:

    ^o)eehm.. hoe start je uhm..^o) ik kan niet eens de snelheid intikken…GGRR…:(jmmr

  7. Merel zegt:

    8o) eeh.. nouwja.. wij leren hoe we op een startknop drukken hehe.. ow..dom.. nouja eehm mijn score was 810 mare ik ben maar even gekapt omdat het weer VEEL te verslavend is😛 groetjes!!

  8. Gode zegt:

    Mijn snelheid is 4 and mijn score is 3570😉 mijn lievelings spelletje om tot rust te komen, echt wel.

  9. *Mijn Dochter En Ik* zegt:

    wat leuk, je bent weer terug van weggeweest..lieve groetjes carry

  10. Leandra zegt:

    Kijk… de 3de keer gaat t al beter……. 5832… met een snelheid van 7 inmiddels :-S

  11. MoontjeNijmegen zegt:

    Na jaren ben ik eindelijk afgekickt van dat spelletje kom jij er weer mee aan zitten whaaaaaaoooooooooooonee ik ga het niet spelen ;o)Dikke Knuf Moontje

  12. ann zegt:

    welkom back :-))kuzziee audrey

  13. kippie zegt:

    neeeeeeeeee laat maar ben niet zo goed in dat soort dingen doe liever een potjuh trik trak whahaha heeeee hoe was je vakantie? beetjuh bijgekomen?fijn weekend en eehhhhh kusssssssss liefs marianna

  14. Merel zegt:

    :(:(:( het ligt aan mijn computer..IK VIND DAT HET AAN MIJN COMPUTER LIGT..:(nouwja het enige wat ik zie of eigenlijk niet zie…tretis is weg^o).. nouwja.. ik denk dat ie morgen wel weer terug is (A) toch??.. of eeh zouden ze hun voorrecht hebben toegepast "Het is mogelijk dat bepaalde HTML-codes uit je weblogitem worden verwijderd omwille van de beveiliging en opmaak." ik weet het niet :^).. misschien maar beter ook..

Geef een reactie

