About last sunday

where is my body? cut..Gisteren is the crew van Volkomen-cut er met de trein, jawel de trein .. er zeer vroeg op uitgetrokken om wat forensisch onderzoek te verrichten in het midden van het land. Gewapend als compleet CSI (KSO ? Kriminele Scene Onderzoeks Team) deed Drs.P. een klein plaatsje aan om eens een diepgaand onderzoek te doen. Na alle ins en outs goed bekeken te hebben bleek dat er geen sporen waren van enig krimineel delict. Ik dacht dat het een koude dag zou worden maar al met al was het toch een zéér verhittende uitstap. Eén minpuntje welke forensisch onderzoeker vergeet nu zijn fototoestel .

Jammer ik kan jullie de foto’s niet laten zien

Alweer zo’n nuttige bijdrage van VC volgende keer beter… ?

 

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

3 reacties op About last sunday

  1. Leandra zegt:

    Klein plaatsje in het midden van het land??Je was in Amersfoort??Nee dat kan bijna niet… in A’foort vind je iedere 20 meter wel een afgebroken stukje plastic en dat zou er op kunnen wijzen dat ik terwijl ik met de fiets van rechts kwam op mijn auto gebotst ben die van links komend stil stond, waarbij de linkerbuitenspiegel een miniscuul fragmentje plastic heeft verloren… Het geheel lijkt me minimaal een DNA onderzoek waard.

  2. Jeanette zegt:

    Je hebt de uitkomst van de Michael Jackson zaak dus eigenlijk voorspeld als ik het goed begrijp!

  3. Marielle zegt:

    wat een aanstootgevende tekst!!:P

Geef een reactie

