Arme-bandjes

Arme -bandjesNou dacht ik dat het gedonder met die ‘arme-bandjes’ wel over was.. lees ik bij Leandra ® , dat die onzin nog steeds bestaat.. Goed ik ben niet de lulligste, vandaar kun je dan ook een speciaal exemplaar bij Volkomen-Cut bestellen. Voor de luttele prijs van € 150,00 per stuk. Bij afname van 10 stuks € 1400,00 !! Alle armbandjes worden gesigneerd en cutted door Drs.P. himself. Uiteraard gaat de helft van de opbrengst naar een zéér goed (nader door mij te bepalen) doel ……Let wel op is op, weg is pech

 

Affijn dat wordt weer commentaar van noeste arme-bandjes dragers

Zo even mooi volkomen ge-cut.

Je gratis entreekaartje sinds 21 januari 2005 : counter customizable free hitNedstat Basic - Gratis web site statistieken Eigen homepage website teller

Bezoeker
Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

18 reacties op Arme-bandjes

  1. Ina zegt:

    Leuke space, je hebt gevoel voor humor!Groet’n Ina

  2. Rene zegt:

    Hai Man…Heb je berichtje gelezen bij Patricia, en de link en tekst naar julie MSN groep inmiddels veranderd. Ik had begrepen daar je aanmeldingen moet "goedkeuren" dat niet iedereen lid mog wordend dus… Moet zeggen dat ik je space en group zeer mooi en uitgebreid vind en er via via al veel van heb kunnen leren. (P.S. hoef jou leden niet hoor, veel te veel). je bent maar een druk bezette beheerder. Nou.. exusses geaccepteerd? denk ut wel he… hahaVriendelijke groeten en tot Space man.Rene (Rene’s Corner)

  3. yvon zegt:

    Wat voor kleur armband heb je in de aanbieding ?

  4. Marian zegt:

    Je scherm trillen?????????? Is dat echt zo,of hou je me weer voor de gek,meestal doe ik dat zelf bij anderen;-)) Maar dat zwembad is 2 huizen verderop hoor Ronald, desaltnietemin ben je toch uitgenodigd mits je in je bikini komt natuurlijk!! Ik wil de rest van de Spacers die leuke plaatjes natuurlijk niet onthouden dat begrijp je wel.Dikke kus……..

  5. Marian zegt:

    Nog even,ik heb nl, heel veel contact met Sacha de Boer en Marjon de Hond en had die jongens beloofd dat dit als achtergrondje kwam bij het weerpraatje,maar ik geloof nooit dat Marjon dit als achtergrondje zal gebruiken bij haar weerpraatje,misschien wel als jij in bikini komt opdraven,daar lopen ze warmer voor:))Ben weer weg xxxxxxxxx

  6. de heksenbezem zegt:

    Hoi moet je maar ff daar vragen!!! Misschien tel die jou wel mee! Want heb het duidelijk laten blijken dat het niet zo aardig was om al die nominaties weg te halen! Daarom heeft die ook gereageerd op mijn space! Zo lkkr op vakantie naar de zon????? Nou hoor je wel weer Groetjes Tru.

  7. Annajee zegt:

    mocht toch wel na vijf dagen? :-))) maar ging niet om het kadertje…… fijn weekend trouwens!!!grts Annajee

  8. de heksenbezem zegt:

    Oeps vergeet nog wat! Je heb ook nog zo iets als een INTERNET CAFE😉 hahaahahaha Tru.

  9. de heksenbezem zegt:

    Ligt er aan! In rotterdam wel hoor! En jij zal raar op je neus kijken want ze er zijn er in tuuurrrkkiiiieee!!! Ligt er aan waar je heen gaat!!! Maar zalig voor je hoor!

  10. Marian zegt:

    Die trilling komt vast en zeker door de exitment dat je m’n Space gaat bezoeken,och erg…………!!Maar misschien omdat we alllebei een hele snelle server hebben,zou kunnen,ik heb ook geen idee.Volgens mij begreep je me niet goed,maar ik had het over die jongens die bij mij aan het werk waren,ik had wat plaatjes geschoten op verzoek dus van hen mits die foto’s als achtergrondplaatjes getoond werden bij het weerbericht gepresenteerd door Marjon!!Ik dacht trouwens dat je in de tuin bezig was,ik heb vandaag helemaal geen fluit zin:-))Ik ben weer eens weg xxxxxxxxxxxx

  11. Leandra zegt:

    Whahahaha er waren al een paar overduideijke reacties bij mij??? Ik vind persoonlijk die 150 euri geen probleem maar dan verwacht ik wel dat het een armbandje van natuurlijke producten is wat vervaardigd is door zeer goed betaalde volwassenen zodat hun kinderen gewoon naar school kunnen ipv te moeten werken…

  12. kippie zegt:

    whahaha jij hebt het over arm bandjuhs die kreeg ik vandaag zelfs om omdat ik de judo wedstrijd ging kijken van me zoon …..belachelijk maar ja…..en voor derest moest ik wel ffies lachen vandaag kwam daar natuurlijk de papa van bart tegen met een heel leuk t-shirt aan met de tekst volkomenkut….moest natuurlijk gelijk aan jou denken whahaha vond hem erg grappigfijne avond nog liefs mar

  13. Micky zegt:

    Link staat erop hoor!prettig weekend nog en hoop je nog es op m’s space te zien he… is al trug heel wat veranderd!groetjes, Micky

  14. ann zegt:

    heb der een tattoo staan past geen armbandje overheen.. prijsklasse komt aardig overheen grinn..kuzzz audrey

  15. MoontjeNijmegen zegt:

    jij koud hebben dan mar een warme knuffel van dit lopend meisje zie mijn space KNUFFFFFFFFFF MOON

  16. annita zegt:

    Hi Elke keer als ik hier langs ben geweest kun je mij wegdragen. Lig helemaal in een deuk. Arme bandjes….. tja…. daarom draag ik er ook geen 1.groetjes maar weer……

  17. Jessica zegt:

    Joehoe grinn.. Heb er één la vol van die gekkuh dingen..!!! Ik kom je weer eens even hallo zeggen.. erg druk gehad de laatste tijd grinnnn…. bij deze nog een fijne avond.. and see u next time..Liefs Jessica

Geef een reactie

