Even heel erg beduusd………

Ik wilde een donderdagquote maken en weer met loggen beginnen, ook wilde ik diaanbanaan, flephurkanooi nog even goedendag zeggen…

Wat blijkt haar toestand is niet goed, persoonlijk ken ik haar niet maar haar weblogs zijn naar mijn bescheiden menig uit een goed hart.

Sterkte Diaan  en ook je familie en vrienden !! Hopelijk ben je snel weer onder ons.

 

Gelieve geen commentaren hier onder te plaatsen.

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

2 reacties op Even heel erg beduusd………

  1. Diaan zegt:

    gheheh…(as een boer met kiespijn..)je lijkt een "stugge vent"…maar voor mijn ben jij oké!Gaat nie zo goed..veel pijn…wil je bedanken voor je lieve woorden…doen me goed…thnx!!w.b nominatie..zal me momenteel worst wezeh….k ga d’r nie achteraan..vin jullie zo ook wel lief!ga nu plat…barst van de pijn..Fijn weekend..knuffkuzz,Diaan.

  2. Katja zegt:

    kwou net zeggen….nu heeft het lang genoeg geduurt dat je er niet bent maar je was er alweer:-)))Wb dan maar:-)Groetjessssssssssssssssssssssssssssssss

Geef een reactie

