Time out

V-Cut time outDrs.P. houdt even een time-out met loggen, het is een beetje komkommertijd . Uiteraard blijf ik wel wat rondspacen om eens te kijken wat voor een enge verhalen zich hier allemaal afspelen .

 

Bij ernstige ongeregeldheden zoals bijvoorbeeld een valletje van een kabinet zal ik uiteraard heel snel, en vrolijk verschijnen.

 

Nou ben benieuwd of ik dat een week volhoud…..

Keep spacing and cutting Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

32 reacties op Time out

  1. Bosnimf (gevoelsbeestje) zegt:

    Wens jou uiteraard ook een toppie weekend!vol liefde, gezonheid en emmers vol geluk :pknufff ikke

  2. budo-san zegt:

    een heel leuk week-end kom ik je wensenmet veel zon en fun !grtsFrank

  3. woman zegt:

    Hee die Pee… ik zal je helpen anders heb je zo’n zwaar weekend ;-P Tekst komt uit; De Stilte van Stef Bos en zie… best toepasselijk nu ff op jou… is echt een bijzonder lied… Ik wens je een heel fijn en warm weekend… en please… http://img.photobucket.com/albums/v707/hawaiiangirl1/Wishes%20And%20Greetz/WriteSoon.jpg Warme Groet… Hawaiian Girl

  4. Leandra zegt:

    Bij een valletje van het kabinet???Volgens mij heeft JPB vooral geïnvesteerd in bungyjump elastiek…… dus t maakt niet uit hoe diep en hoe hard hij valt… Tenzij hij natuurlijk een elastiekje omheeft wat net iets langer is dan zijn val diep is…. Fijn weekend!!!

  5. *Mijn Dochter En Ik* zegt:

    voor jouw ook een heel fijn weekend..liefs carry en kaylee

  6. mirjam zegt:

    hoi doktertjekan je mij heel ffies een klein momentje gevenwaarom verdwijnen foto’s en plaatjes toch steeds in lege vakken met kruisjes. zucht weet jij soms hoek het op moet lossen ik word er stapelgek van groetn, mirjam kralenvrouwtje

  7. mirjam zegt:

    o goed he die one click and go musictof heheb t al uitgeprobeerd hoop dat je nog meer met goeie dingen komtHij komt toch van jou? die klik?hoor je wel groetjes

  8. MoontjeNijmegen zegt:

    ik mis je knufs nu al come back ik mis ze zo erg megaknuf moontje

  9. Juf Kronkel zegt:

    succes, ik zie meer gevallen van zomermoeheid op de spaces…

  10. ann zegt:

    hmzzz…okeeee dan.. geniet van je time-out :-))spreek je.. kuzzieeee xx audrey

  11. Leandra zegt:

    Hmmz.. een week niet volhouden??Dat zie ik nu pas… dat zal dan wel een hoop spacen worden als je zelf een week niet blogt :-PBen benieuwd

  12. Unknown zegt:

    eeeeeeeeeeej fijn weekend,neem maar een lekkere koude kletser!!! whahahahahajaneey

  13. Carin zegt:

    bah, wat saai zeg! spacen zonder drs. P…..even in plaats van mijn link, een plaatje naar een prettig weekend… hihiLiefs (eroti) Karin

  14. kippie zegt:

    mmmmm d8 dat de komkommertijd voorbij was…..meer tijd voor de meloenen whahah beetjuh jammer hoor , maar ja tis nie anders he? nog een hele fijne zondag en de rest van de week natuurlijk, als je het maar volhoudt ppffff nou ben benieuwd!!!!kus en liefs marianna

  15. Nietje zegt:

    Hoihoi.Heel erg bedankt voor je reactie op mijn blogje!!!!greetzzz

  16. Dottey zegt:

    Zonder blog.. ik geloof der niets van ;)Dikke kus Dottey

  17. Irene zegt:

    hahahah…ben benieuwd dan…fijne week nog!!Liefs,Ireen.

  18. Marian zegt:

    En dat je maar een grote meid mag worden:-)) Maar onzettend leuk Ronald, bedankt,zie nu wel dat je cratief bent!!KUS van mij.

  19. Unknown zegt:

    erg grappige weblog!!😀 fijne euh … MAANDAG toegewenst🙂

  20. Loes zegt:

    Ik hoop voor je dat je het een weekje volhoud;) maar bedankt voor je bezoekje aan me space, alleen 1 ding snap ik niet, oke ik ben blond, maar ik zie wel het filmpje en jij zeg dat de links niet werkt?? duurt mss even voor het begint?Maar wens je veel zonnige spaceloze dagen, hebben wij het ook tenminste:P

  21. Annajee zegt:

    mooie muziek jôh :-))) maarre… dat is toch ook loggen volgens mij?

  22. ann zegt:

    Tis idd erruggg stil hier…. gelukkig reageer je wel..kussss

  23. Natascha zegt:

    Hoe zit het?? Ben je je space-celibaat al een beetje zat?? Kom maar gauw terug hoor..kuzzzzz Tassie!

  24. Loes zegt:

    Ja ik wilde je toch wel de eer geven, maar hij doet het wel dacht ik;) zie volgende weblogitem of heb je je oordopjes in??hoop voor je fijne rustige avond:P

  25. Essie zegt:

    Hallihallo,Ben weer lid, joepie. Rare toestanden. Maar goed. Ik wilde effe de klok zien, dus.. vandaar effe gesnuffeld.Dus time-out. Tja het is tijdrovend zoiets. en voor jullie helemaal. pffff Na jij ook een hele fijne week en toedels,Essie

  26. kippie zegt:

    hee ik weet niet waar ik moet klagen maar dat doe ik dan lekker bij jou mag wel? mag niet?ik doe het toch dus….luister nou ik ben gewoon van msn space groep gegooid nah ja moet niet gekker worden snap jij het?ik niet in iedergeval ik heb nog wel de link staan ook tssssss eerst gebeurde het bij den en nu ook bij mij vage shit coby zeg maar tsssssss maar eeehhh hoe staat het met je komkommertijd?geniet je er een beetjuh van ?

  27. cathleen zegt:

    hallorust maar lekker uitde vakantie tijd gaat beginnensteeds meer mensen die geen zin in hebben we zien je weer verschijnengroetjes cathleen

  28. kippie zegt:

    okee liefie tis allemaal wel weer goed nu !maar ik heb het egt vanavond hoor, nu ben ik op mijn balk van msn weer de link kwijt naar me space ppffff ,,,ik word nog net niet gek . maar ja en nu is er ook al een andere kip!!! kippie1972 word ik ook niet vrolijk van al die mensen die geen eigen hoe noem je dat? nah ja denken gaat nu ook al niet meer zo goed geloof ik ,maar ja voor dat middelste slot heb jij daar nog een sleutel van dan ? anders kom ik nog niet weg heb niet een reserve klootjuhs weer allemaal maar ja komt allemaal wel weer goed hoor dikke kus moi sweet dreams

  29. ann zegt:

    he blehh nog niets…kusss audrey

  30. Jessica zegt:

    Joehoe…. "Jes was here"…grinnnnn!!!! Goh is er al één week voorbij???Liefs JEssica

  31. anita zegt:

    Hihihihi je ken gewoon niet stoppen want zie der alweer een paar staan :Pwens je een heerlijk weekend toe,kissiehhhhhhh aniet

  32. de heksenbezem zegt:

    Heb je geen emailadres meer! Naar ik een bericht heen kan sturen? zo ja jij heb mij email adres (denk ik!) stuur jij dan ff een bericht naar mij?

Geef een reactie

