Kweet nix

Dit bericht werd geplaatst in Hobby. Bookmark de permalink .

4 reacties op Kweet nix

  1. Leandra zegt:

    Ut is donderdag kwootdag………Dan moeten we zelf maar wat verzinnen… Een kwoot van Drs. Pee keeps the doctor away?Een donderdag zonder kwoot, is als naakt zonder bloot.2 kwoot or not 2 kwoot is NOT a question :-PAls ik mijn best doe kan er vast nog wel meer nonsens uitkomen, dit lijkt me wel ff voldoende.

  2. woman zegt:

    hahahaha… dat zijn de beste schrijvers; met af en toe een schrijversblokkade ;-p Ff voort’borduren’ (hee was dat niet ook een hobby van je?hahaha) op Leandra -> Mijn KWOOT; niets is sterker, dan de stilte… niets is sterker dan het woord… dat niemand hoort…Zo… heb je wat te overdenken ;-p… want uit welk prachtig lied komt dit nu…? ;-p

  3. MoontjeNijmegen zegt:

    ach had ik ook last van en zie mijn space best een lang verhaal geworden dikke knuf moontje

  4. Irene zegt:

    hahah….ok…kan

Geef een reactie

