Ontzettend hete maandag 30 mei 2005

  De hele hete afgelopen maandag… 

 

Ja dan denk je ik doe een mooie fotoreportage, van die hele hete maandag. Maar wat blijkt de hitte was zo groot dat mijn lens smolt. Vandaar dat jullie het met deze éne moeten doen

 

 

 

 

 

 

 

Oververhitte foto, cutted

Jammer dan

 
Just scoll-it.. ach je kunt niet alles hier neerzetten toch Drs.P…
Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

14 reacties op Ontzettend hete maandag 30 mei 2005

  1. ann zegt:

    pcies heb je 1 juni voor..en die groetjes van hieronder moet natuurlijk kuzzzz zijn.. :-))kussieeee oet Grunn

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    je hebt gelijk zie mijn space maar je hebt vrienden en vrienden kan het niet uitleggen mischien snap je me wel of niet ha ha ha vaaaaaag ben ik weer eens dikke knuf moontje

  3. Leandra zegt:

    Oh je had het niet over het weer….. okee… Details please!!!

  4. ann zegt:

    hmzzz vraag ik me toch langzamerhand af wat die hete maandag inhoud :-)))groetjesss en kuzzieeee

  5. MoontjeNijmegen zegt:

    ben je weer lekker vaag maar toch een dikke knuf Moontje

  6. Sarah zegt:

    Hey, ik vraag me echt af hoe je muziek op een space zet… Kan je me helpen?Greetz

  7. kippie zegt:

    ik vind van wel maar tis maar of je het wil !!!!!beetjuh jammer want mijn maandag was niet zo heet kus en knuf marianna

  8. Sylvia zegt:

    ‘k Heb al een berichtje gezet enne…..kijk maar eens !groetjessssssIngelke

  9. Marian zegt:

    Creatief bezig zijn is mijn afleiding Ronald:-)) Maar het gaat nog steeds niet zo best met m’n schoonmoeder,nog steeds op IC en wienig vooruitgang,we wachten het rustig af………die tuinman/vriend(!!) is hier bezig met de verbouwing,maar heeft het voor een handje zo wel eens het een en ander per ongeluk te vernielen,ik lach me rot hier met die mannen,laatst de waterleiding doorboord en van de week wilde hij een klein stukje van mijn plant snoeien,weg plant(!!) vandaar die foto’s,maar Mariannke heeft het weer voor elkaar dat ze 2 nieuwe platne krijgt plus dat ze weer nieuwe rekjes tegen de muur plaatsen,krijg ik ook als verjaardagscadeau volgens hun dan a.s. maandag………..veel liefs Me xx

  10. MoontjeNijmegen zegt:

    nee ik heb bridge niet vervangen en ook niks vergeten solly geen censuur meegemaakt dikke knuf moontje

  11. Marian zegt:

    Ik was de clou nog even vergeten,mat het was al laat gisteren(!!) het ging dus om een plant die Duitse Pijp heette,dus mijn omschrijving van het albumtitel duitse " Tuin" vriend is toch nog vrij beschaafd dacht ik zo:-)) Werk je nu weer full-time Ronald?Liefs xxx

  12. kippie zegt:

    neeeeeee ik kijk wel uit staat al genoeg van me op de space (koeien bikini) whahahahahameer kan ik niet bloot geven weet ik zeker dat ik er af ligzonde van me werkieskus

  13. Carlos zegt:

    Hi, I´m peruvian, very interesting your spaceByeCArlosPerú

  14. mirjam zegt:

    ben ik nou nog niet in je hall of flamewaarom nieik heb jou toch ook gelinktgroeten, mirjam

Geef een reactie

