1 klik videolink definitief

editvideo editspace.tk Met rechtermuisknop aan favorieten toevoegen, activeren de favoriet bij het schijven/maken van een weblog.. et voila  !! Dit is een definitieve versie bij voorkeur een wmv bestand, notabene sommige severs zijn beschermd, de standaardhoogte is 300 beeldpunten en de breedte 380 beeldpunten. Dit voldoet doorgaans altijd. Drs.P. bemoeit zich niet met copyright van anderen, Brein / RIAA etcetera daarentegen wel ..

De 1 kliks links staan nu hier

Dit bericht werd geplaatst in Hobby. Bookmark de permalink .

9 reacties op 1 klik videolink definitief

  1. Glenda zegt:

    heyik ben al een tijdje op zoek naar informatie over spaces. Meer bepaald naar hoe je bewegende afbeeldingen in je weblog kunt invoegen… Het lukt me na talloze pogingen nog steeds niet. Via via kwam ik op uw space terecht… misschien kan u me met mijn probleem helpen?Glenda

  2. Michael zegt:

    whahahah die is leuk ik ga zoiest ook proberen dat filmpje is zo leuk moest wel lachenga zo door met je space en bekijk die van mij ook effe

  3. ann zegt:

    geweldig filmpje.. goed gebit ook grijnsssgroetjessss

  4. budo-san zegt:

    Whaaaw Drs.P. je blijft me toch elke keer weer verbazen hoorik zal meewerken aan de beta uit te proberen als je wensttoch knap….veel vriendelijke groeteneen overdrukke budo-san hihihi lol

  5. Eefje zegt:

    Thanks voor de info! Ik heb het meteen geprobeerd vandaag, maar ik krijg alleen niet de hele breedte van het filmpje erop. Ach, jammer maar helaas. Vind het allang geweldig dat dit kan, hihi!Kusss,Eefje

  6. Loes zegt:

    Hoi Drs.P bedankt zal het morgen gelijk proberen;)

  7. Loes zegt:

    Hoi P ik ben zo brutaal geweest om dit ook op me spaece te ztten, mocht je bezwaar hebben dan lees ik het wel😉 in ieder geval bedankttttttttttttt

  8. ryan zegt:

    hoi, soms probeer ik videoclipjes met WMV op men space te zetten en veel keren lukt dit niet. Hoe komt dit?Greetz ryan

  9. Julie zegt:

    Dat is nou een leuke reclame!!

Geef een reactie

