Koud he

Het weer is net zo 

 slecht als de mensen…

 

Niet van mij hoor om misversanden te voorkomen Vader van Olga uit ‘Turks fruit’ van J.Wolkers

geen idee waar die dat vandaan heeft (de vader van Olga dan he).

 

Dit bericht werd geplaatst in Spreuken enzo. Bookmark de permalink .

7 reacties op Koud he

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    Het weer net zo slacht als de mensen lekker positief zeg ben je vandaag :o(Dikke Knuf Moontje

  2. Jessica zegt:

    grinnn nou ik voel me niet optimaal vandaag…pffffffffffffffffff…..!!!! Niet te veel doen vandaag…. zit waar je zit en verroer je niet….Liefs van de mij…

  3. ann zegt:

    na niets is zo veranderlijk als de mens… en het weer natuurlijk grinn…die bord is echt en staat echt aan het eind van me straat.. staat nu een groot toegangsverbod bord achter.. tja..groetjesss fijne dag.. kuzzzzzzz

  4. Leandra zegt:

    Ik gok dat de vader van Olga dat van Jan Wolkers heeft…Maar ik ben niet zo scherp vandaag dus ik kan er naast zitten.

  5. kippie zegt:

    tjsa moet je daar nu van zeggen?weer was nu gelukkig goed dus ja ,,,,,,slechte mensen genoeg maar wel met goed weer whaha…….fijne avond liefs marianna

  6. Jeanette zegt:

    Ik vind het vandaag eigenlijk best meevallen. Hoe is het met de spierpijn?😉

  7. Unknown zegt:

    maar het klopt well..

Geef een reactie

