Een heel heet weekend toegewenst

Volkomen-Cut wenscht ieder een

Image door Mootje :-)

Lekker weekend.

PS: Drs.P. ook

uit ‘betrouwbare’ bron vernomen dat maandag de heetste dag wordt  .

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

11 reacties op Een heel heet weekend toegewenst

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    is ie gaaf he past precies bij je dikke knuf moontje

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    p.s who the f.ck niek is dat is mijn vriend duhhhhhhhhhhhhhhhh lees dan eesn goed mijn space Ha ha ha ha Byeeeeeeeeeeeee

  3. ann zegt:

    ahum heet weekend?? okee dan wens jou natuurlijk ook een lekker heet weekend terug..en dat vlammetje ik space met de brandblusser naast me hoor.. ook ideaal tegen hete weekenden grinn..doeiii kuzzz audrey

  4. marlies zegt:

    dank je wel!jij natuurlijk ook!!!

  5. Marian zegt:

    Hoi Ronald jij ook een ontzettend fijn weekend.Liefs Marian xxx

  6. Marian zegt:

    Nog even Ronald,zie ik nu pas hoor ene "HEET" weekend:-)) Maar ik hoorde dat je een tweede Space had ook,maar kan hier de link niet ontdekken?????Liefs MOI

  7. Leandra zegt:

    We doen zoals altijd ons best weer… Jij ook een lekker weekend!!

  8. Irene zegt:

    Jij ook een heeeel heet weekend gewenst..haha..Kuzzie,Irene..

  9. W. zegt:

    Nou…………….ben wel benieuwd naar jou mysterieuze foto eigenlijk…………………………

  10. *Mijn Dochter En Ik* zegt:

    voor jouw ook een heel mooi weekend, and btw, hier zou het morgen, zaterdag de warmste worden, na zondag weer koeler, ook weer lekker toch..liefs carry

  11. Bosnimf (gevoelsbeestje) zegt:

    wens jou ook een toppie,zonovergoten en gezelig weekend!!!!!!knuff ikke

Geef een reactie

