Daar heb je nog een iets aan

speel flash smartbird af klik hier laden kan even duren..

 

Eindelijk een doorbraak met html waar je wat aan hebt goed gedaan Indiaan

en dank aan willow the wisp voor de flash.

De code is als volgt:

<P align=center><A href="javascript:document.getElementById(‘playflash1′).innerHTML=’http://temp.koreus.com/200502/smart-bird.swf‘;document.getElementById(‘playflash1’).releaseCapture();"><FONT color=red>speel flash smartbird af klik hier</FONT></A> </P>
<DIV id=playflash1 style="WIDTH: 380px; HEIGHT: 380px; BACKGROUND-COLOR: #000000"></DIV>
<DIV></DIV>

PS voel me al weer stuk beter hoor :-)Zal morgen even flink spacen ,nee niet bloggen veels te warm..

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

13 reacties op Daar heb je nog een iets aan

  1. ann zegt:

    ahum als je kunst spacen kun je ook bloggen grijnss….na is idd veel te warm blij dat je je weer beter voelt, deze mevrouw gaat morgen lekker achter het huis in het zwembad liggen.. heerlijk..kuzzzz audrey

  2. ann zegt:

    geweldig filmpje…. grinn

  3. MoontjeNijmegen zegt:

    ik wacht en wacht nog eens pfffff ik wacht nog steeds zal wel aan mijn putter liggen denk ik maar jammmer :o(beterschap en veel knuffels uit Nijmeen Moontje

  4. MoontjeNijmegen zegt:

    of je klikt op hier klikken LOL ik heb er nu ook 1 op mijn space gaaaaaf Moontje

  5. Lies zegt:

    hihihi leukkkkk😉

  6. W. zegt:

    Handig!!! En bedankt voor je berichten en je slingers en ballonnen. euwww het is willow the wisp😉 never mind

  7. Leandra zegt:

    Enorm leuk filmpje….. je zult zo’n beest in huis hebben….

  8. chuckie zegt:

    i laughed my ass off with einstein…geweldig…………maar hoe kan ik streaming video op mijn web blog krijgen?ik heb al je instructies gevolgd maar ’t lukt me niet😦 buuuuuuuuuuuuuugroetjes chuck

  9. Marielle zegt:

    jeuhhhhhhh, dus eindelijk een oplossing voor flash op je space…cool (in tegenstelling tot het weer)

  10. phyllis zegt:

    waw! héél goed filmpje!ik ga ook eens proberen om er iets op te krijgen bij mij thx voor de tips!phyllis

  11. le zegt:

    echt te gek heb zelf ook eenwat zijn het ook schatjes hezal hem vast vaker gaan kijkenSuper kuzzie le

  12. ruben zegt:

    echt een geniaal beest😀 kwil er ook 1

  13. michelle zegt:

    heyzzzFf vraagje als ik die link gebruik die daar staat. van het filmpje dan kun je daarna nergens op klikke zodat ie begint…. en kan de fout zo nie vinde in de link.. weet jij ut?ksu chellie

Geef een reactie

