Tijd zat nine to five

slaap

opmaken

0:00-07:00 Tadadadaddad ring ring wakker worden tijd om je op te maken  

07:00-07:30 Persoonlijke verzorging alles even cleanen en ontbijtdan..

Een lekker ontbijtje…

etccc Photobucket.comSnel op je fietsje naar je baas om te werkenetc van 08:30 tot 12:30

 

12:30-13:00 uur even snel luchen…

 

Image hosted by Photobucket.com

Dan weer weken van 13:00 tot 17:00 uur en hoppa weer snel naar huis om nog wat telefoontjes te plegen

Image hosted by Photobucket.com

  Om  van 18:00 tot 18:30 even het avondeten te nuttigen.

Image hosted by Photobucket.com

   Image hosted by Photobucket.com   Hierna lees ik even de mail en post door   Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comEn doe tot 19:00 wat achterstallige administratieImage hosted by Photobucket.com

Daarna even sporten van 20:30 tot 21:30

Nog 2 uurtjes ‘socializen’ inmiddels 23:30

 

 

Zo even tijd voor mezelf het is 23:45 ik overdenk de dag nog even….. ,

Volgens mij ben ik wat vergeten…. 

Layout : Dryfold

Script: Volcomen-Cut

Stills en images: Google

Eindredactie: Drs.P.

Slotwoord:Morgen is het maandag.

Dit bericht werd geplaatst in Column. Bookmark de permalink .

13 reacties op Tijd zat nine to five

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    uh wat vergeten ik zou het niet weten maar jij ook niet dus tja misschien een andere spacers ;o)fijne zondag ik heb je asf-je klaar hoor Dikke Knuf moontje

  2. Marielle zegt:

    tandenpoetsen!nee maar even serieus:als jij met sporten, socializen en achterstallige admin. je weblog bijhouden bedoelt.. dan weet ik niet wat je vergeten bent😛

  3. Jeanette zegt:

    ja, ik geloof dat je inderdaad wat vergeten bent😉

  4. Leandra zegt:

    Hmmz wat je vergeten bent???:Tot 19.00 uur achterstallige administratieVan 20.30 tot 21.30 sportenTijdsspanne van 19.00 tot 20.30 is dus zonder verklaring.Publicatietijd van dit blog is 19.01.02 uur… Lijkt me duidelijk dus… 19.00 tot 20.30 uur…. lost in space😉

  5. ann zegt:

    koffie staat klaar grijnsss….. dinsdag toch he lol..kuzzzieeeeeee

  6. woman zegt:

    van 0:00-07:00 uur aan het ‘opmaken’??? euhmmmmmmmmmm… geeft me te denken… ;-p

  7. W. zegt:

    Had nog wat onder m`n ctrl-V gewoon leukhttp://www.koreus.com/files/200502/smart-bird.html

  8. Katja zegt:

    uuhhhhh…spacen?????Groetjesssssssssssssss

  9. kippie zegt:

    ja mij ben je vergeten whahaha maar ja tis inmiddels al maandag he? mm was ik jou vergeten zeker hihiliefs marianna

  10. Marielle zegt:

    Shit – gewoon 1,5 uur gemist (ik dan – in de zin van: over het hoofd gezien…) Als het onder dezelfde categorie 2de pinksterdag valt.. tja – dan verbaast het me niets dat je het niet meldt.. wel dat je het vergeten bent overigens😉

  11. Jessica zegt:

    LOL grinnnn… tja heb dat ene mooi plaatje wat jij mij teruggebracht heb eindelijk kunnen gebruiken…!!! Ga hier eens even kijken voor de LOL…!!!! Ik hoop alleen dat ie het dan nog niet verwijderd heeft…. negen logs in totaal leuk hé!!! woehahahahahahhttp://spaces.msn.com/members/msn1986netherlands/Liefs van de mij….

  12. Shanti zegt:

    ♪ love love love ♪:-)…

  13. Diaan zegt:

    gheheh..nah..onder invloed van koorts of niet…ík vind het een superleuk blogje zo..gheheh..Druk Baassie…gniff..!Knufff,Diaan..

Geef een reactie

