Ja donderdag weer vergeten..

 ‘Kleine weblogs

lezen het makkelijkst….

 

Dit bericht werd geplaatst in Spreuken enzo. Bookmark de permalink .

9 reacties op Ja donderdag weer vergeten..

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    he jij was al langs gefietst zag ik jij ook een goedemorgen vanuit deze pc kamerDikke Knuf Moontje

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    p.s twee keer doorlinken is overdreven ;o) 2th Flame Hall

  3. kitty zegt:

    IK heb een bedankje op mijn space gezet aan jouw en voor anita ,maar het schijnt jammer genoeg niet over tekomen ,ze zien niet eens dat het gelinkt ,is jammer,kreeg het niet eens voorelkaar maak liever zelf wat ,maar als je het niet leest bedank ik je hier bij deze ,wat jullie voor ons hebben gedaan gr ………kit

  4. Peggy zegt:

    Soms kun je met weinig woorden veel zeggen….Grtz Peggy

  5. Leandra zegt:

    Kleine logs lezen idd het makkelijkst😛 Maarre…. had dat niet een "Donderdag kwootdag" logje moeten zijn???

  6. MoontjeNijmegen zegt:

    http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=308205kijk hier eens p.s laat maar een berichtje achter daar als je hem hebt geldt voor andere ook asf kan j daar altyd aanvragen

  7. adrie zegt:

    ben je ook zo klaar met lezen heerg makkelijk hoorfijne daggroetjes kobie

  8. Jeanette zegt:

    Het leest idd erg makkelijk, maar ik heb nu geen idee wat ik de rest van de dag moet doen! ;-)Bedankt voor je linkje. Ik denk dat ik echt iets nóg makkelijkers moet hebben, want ik denk niet dat dit me gaat lukken…Maar ja, ik blijf zoeken naar MIJN ideale manier! Fijn zondag.Kuzz JSi

  9. rodrigo zegt:

    hallo drs.P,ik had een vraagje,hoe krijg ik achtergrondmuziek op mijn space, lijkt me wel leuk namelijk.hoop dat je me kan helpen,met vriendelijke groet,Rooth

Geef een reactie

