Vertel me……….

Hosted by Putfile.com

Zonder woorden…..

PS. sommige reacties worden verwijderd volgens mijn disclaimer en in het gastenboek blijft het meeste wel staan hoor🙂.

Dit plaatje is bewerkt met het gratis programma (te verkrijgen met nederlandstalige interface) irfanview

Dit bericht werd geplaatst in Hobbies. Bookmark de permalink .

13 reacties op Vertel me……….

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    PsP en adobe doen wonderen ik ga ook niet moelijk doen ;o)Dikke Knuf Moontje

  2. anita zegt:

    Je hebt gelijk maar t ís zo leuk he grinnnn maarre rooney maak hen eens 368 breed en plaats hem eens als achtergrond want daar zat ik vannacht dus over te denken wat als je iets in adobe of psp maakt en als achtergrond publiceert compleet met je naam want volgens mij kunnen ze het dan niet pikken……credits voor mij he LOL

  3. Marian zegt:

    He hoe heb je dit weer voor elkaar gekregen,met PSP Roon?? Plus las ik nog bij Ainta,dat ze dit niet kunnen pikken,je houdt het niet voor mogelijk wat er gekopieerd wordt,zelf met naam en al er in:-)) Thanks trouwens voor je compliment,heb ondertussen ook een 2de space erbij ,juist voor die PSP-werkjes,rechts boven in mijn Space staat de link………..nogmaals Fijn weekend x

  4. michelle zegt:

    Ik voel me vereerd om in je 2th Flame Hall te staan😀 En natuurlijk ga ik door met alle leuke mopjes te publiceren… Gewoon af en toe een kijkje nemen dan staan er af en toe een paar nieuwe bij.Veel liefs Michelle

  5. Jeanette zegt:

    Tja, dat zou ik je niet kunnen vertellen…Ik kan je wel vertellen waarom ik het wél met html probeer; Omdat ik niet weet hoe die kl*te fotobewerkingsprogramma werkt! ;-)Fijn weekend!Liefs Djeesie

  6. walhalla zegt:

    ken der de ballen van maar vind het toch mooi groetjes angelwitch

  7. Angélique zegt:

    Hee Ppeeetje!!!Het animatieprogramma wat ik in de groep noemde heet UnFREEz … en vindt je ophttp://www.whitsoftdev.com/Werkt perfect!!!Waarschijnlijk kun je met image ready van adobe veel meer…maarre…das me nog ff te ingewikkeld!!!:-P…Greeetzzzz Angh

  8. W. zegt:

    met Paint kan je ook veel doen.Alleen geen mooie hoekjes of borders

  9. Marianne zegt:

    Nee Paint shop kan idd geen hoekjes en borders makenMaaruuuh er zijn genoeg programmas op het internet die dat wel kunnen! En die zal ik vermelden op mijn Space zo dat iedereen er gebruik van kan maken….!groetjes en een fijne dag

  10. kippie zegt:

    heb niet foto shop maar begrijp er zo geen f…..k van ik krijg het maar niet voor elkaar(kan wel janken? whahahal die html codes ook pffffffffffff

  11. kippie zegt:

    laat maar!!! whaha niet dat je hoefde te helpen (maar moest toch ergens mij hart luchten? jij was de eerste die ik tegen kwam hahaha)maar ik heb het eindelijk voor elkaar he he pfffff wat een gezoek zeg nu kan ik ook mijn eigen dingen lijsten enz met me eigen foto erin? mwah geen gek idee mooi gedicht erop ach moet kunnen…..doe ik morgen wel heb het nu ffies gehad sjeetjuh…..fijne avond liefs marianna

  12. Marianne zegt:

    Mwhuahahahaha….toch maar met met een programmatje werken…tja zou ik ook doen…kost ook minder tijd..grinnn.Voor de rest…mooie space..drs p!grtzzz

  13. indiaantje zegt:

    hmm…..eerst een html-editor promoten….en dan er commentaar op hebben dat steeds meer mogelijk is dankzij html te gebruiken in de spaces???…. heb het ondertussen klaargekregen van met winmediaplayers te werken….realmediaplayers….quicktimeplayers….flash en swf files te gebruiken….kom maar ff checken…..tja…html blijkt creatief te werken voor sommigen! ;-)groetjes indian

Geef een reactie

