Nieuwe regels voor spacegroep :-)

Totale anarchie , nieuwe regels voor de spacegroep

FF sjekke ???

 

Een heel fijn ‘cutting’ weekend toegewenst Drs.P.

Tevens dank aan Moontje voor het nummer waar ik een week op google naar heb gezocht dat ik opdraag aan mijn 2e pinksterdagvriendin.

http://spaces.msn.com/members/monique1973/

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

4 reacties op Nieuwe regels voor spacegroep :-)

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    Helppppppppp ik ben geen lid meer daar heb niks op mijn geween heb me maar opnieuw aangemeld Ik doe nooit wat Snik SnikDikke Knuf Moontje

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    ha ha ha vraag het dan ff pfffffffff mannen ook mooi nummer he als je wat zoekt moet je het vragen daarvoor zijn we Dikke Knuf Moontjepps txs voor het snelle binnelaten weer

  3. kippie zegt:

    ja joh wat een gek niet? pffffff rare mensen hoor op deze wereld whahhaha hee jij ook een heel erg goed weekendliefs marianna

  4. MoontjeNijmegen zegt:

    ja ja ikke ziektewet dus heb niks anders te doen dan jullie te vervelen maar wisten jullie al dat Drs P een Vrouw was hij wil borsten Whaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zie mijn space jammer dat ie vrouw is anders ……….Dikke Knuf Moontje die zich stierlijk verveelt

Geef een reactie

