Internal Hits

70.000 !

en meer ‘interne hits’

Drs.P. is trots op jullie , van mezelf mischien 35.000 .

Dit bericht werd geplaatst in Computers and Internet. Bookmark de permalink .

16 reacties op Internal Hits

  1. Jeanette zegt:

    Netjesssss hoor!!!Nu zijn de pinksterdagen echt voorbij (zelfs hier), dus het is tijd om weer wat te doen. Fijne week enne… nog 2 dagen… ;-)Kuzz JSi

  2. Jeanette zegt:

    Ach, het is heerlijk weer, dus zonde om te blijven liggen, toch?!? En het scheelt ook dat mijn weekend vanmiddag om half 4 ingaat, denk ik… ;-)Werkze!!!Kuzz Djeesie

  3. Jessica zegt:

    Piepzzzzzzzzzzz….Ben weer even bij je op visite geweest….grinnnn!!! En ik wens je een fijne dag vandaag… het weer zit mee geloof ik jiepieeeee!!! Ben wel toe aan een paar vitamines op mijn huid……Liefs Jessica

  4. MoontjeNijmegen zegt:

    Party time dus bij mij pas over 10.000 bezoekers dan zit ik op de 25.000 dan ga ik met gebak langs ;o)Fijne Woensdag nog Dikke Knuf Moontje

  5. Peggy zegt:

    I’m impressed! PROFICIAT!!! Zit zelf pas op 6733, maar ik ben dan ook niet zo belangrijk in spaceland als U!!!Grtz Peggy

  6. ron zegt:

    Haai oke ventjuuhhhh ga zo door je maakt een hoop mensen blij zo met dat space hulpgreetzzzhttp://spaces.msn.com/members/relax666

  7. ann zegt:

    alloooo buurman… nee ben niet op schoolrijstje hoor nog niet in ieder geval grinn.. moet nog ff iets bedenken or voor een blogje….enne gefeliciteerd he met je 70 poeh heeekuzzzzzzzzzzzzz au3

  8. Caro zegt:

    ZOOOOOO,da,s nie mis!!!!,gefeliciflapsteerd!!!,garoeten,Caro.

  9. Marielle zegt:

    ZO ZO ZELFS MIJN TOETSENBORD SPRINGT SPONTAAN OP CAPS LOCK.. GROOTS HOOR!

  10. Katja zegt:

    woooowwwwww das wat anders als 9000:-((Maarre jij bent ook een lekkere om je aan te melden als proefpersoon bij ons kapperszaakje….je hebt bijna geen haar:-(offe wou je het erbij aan laten plakken hahahahahahGroetjessssssssssssssssssssssss

  11. Marian zegt:

    Hé te gek Ronald,die van mij staat op 50.000,dus ook niet gek:-))De pinkstervakantie is hier trouwens al voorbij hoor Ronald,ben blij dat het weer wat rustiger is hier in huis!!Dan kan ik ook eens wat meer doen, punikken of zo!!Liefs……van mij.

  12. adrie zegt:

    zo goed hoor…kom dat hij zo gezellig is heomdat wij allemaal van die leuke reacties achterlatengefeliciteerd hoorgroetjes kobie

  13. Unknown zegt:

    Vanharte man hihihi. Op naar het dubbelen maar dat moet wel lukken hihihi. Oke voor jou is huis vrouw misschien erkend maar er zijn er zoveel waarvoor dat niet zo is he en om die te overtuigen nou begin er niet aan hihihihihihi. Ik blijf wel een niet erkend bedrijfje hihihihi.Groetjes knuf Cleo

  14. anita zegt:

    kweet nu hoe je dat voor elkaar krijgt LOL😛

  15. kyra zegt:

    Ik moet eerlijk toegeven… aaah ik ben jaloers! Ik heeeeelemaal trots "5000 bezoekers" krijg je dit😛 whahahahah heb ik weer. Maar goed. Kom ook eens een kijkje nemen op mijn site! xxx

  16. Harry zegt:

    Gave space heb je groetjes Celine,Dani en Demi

Geef een reactie

