2e Pinkstedagbelevenissen van Drs.P.

Fijn je denkt ik ga lekker naar het midden des lands, de weersvoorpellingen waren het meest ongunstigst voor het noorden en het zuiden van het land.

Lekker met de NS, normaliter weet ik dat de treinen nooit op tijd vertrekken. Dus een minuutje speling had ik ingebouwd.

Blijkbaar was de diensteregeling bij onze spoorwegen zo ontregeld , dat ik de trein richting De Bilt en omstreken precies op tijd zag startten op het juiste (niet juist voor mij) tijdstip….

Tsja daar sta je dan, maar goede hoop en de volgende Orient express west vertrok exact op tijd en in no time was ik in ‘Dom-town’, ik ben nog een eindje doorgetuft.

Welnu wat een loelvehaal he ? Maar het is ook voormezelf en ik heb heerlijk gepunnikt enzo.

Hand en anderwerk

Ander foto’s waren helaas niet websafe.

Kortom een dag om niet snel te vergeten voor mij

 

 

 

wijzer??… nee zegt Drs.P.

 

 

Ik wel een dag niet gespaced is meer geleefd.

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

13 reacties op 2e Pinkstedagbelevenissen van Drs.P.

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    goedemorgen Medespacers een fijne dinsdag Dikke Knuf Moontje

  2. de heksenbezem zegt:

    SEX?!?!?!?!?!?!??! hahahahahhaa

  3. ann zegt:

    wacht wel af…. groetjess

  4. de heksenbezem zegt:

    SPACE HONDEn ,ja ondertussen wel! 1 duitser en de andere een belg (in goede zin hoor!) hahahaha

  5. Patricia zegt:

    Hahahahahahahah!!!!!!!!!!!!LewtexXXX

  6. Astrid zegt:

    Ben benieuwd wat hier nu weer komt te staan.HahahaWe wachten geduldig af

  7. anita zegt:

    Ik wel een dag niet gespaced is meer geleefd……….lekker gevoel he :Pkissiehhh aniet

  8. Marielle zegt:

    Wát heb jij daar allemaal gedaan?!!!

  9. annelies zegt:

    ja dat had ik kunnen doen, het in de groep gooien.Maar ik zie dus echt af en toe door de bomen het bos niet meer. ben ik op de ledensite kan ik het daar weer niet terug vinden, ik moet er echt eens rustig voor gaan zitten.Ben pas bezig dus het komt allemaal wel in orde, hoop ik !!!!!. Ik moet nog zoveel leren.E r komt zoveel op je af, wat voor een ander een eitje is , is voor mij een struisvogelEI.ha ha. Maar je hebt me weer wakker geschud thank you.groetjes annelies

  10. W. zegt:

    OMGPUNNIKEN

  11. Leandra zegt:

    De NS en punnikken…. en dat op 1 dag??? Ik raak er gewoon sprakeloos van.

  12. Annajee zegt:

    ik wil niet veel zeggen, maar in het zuiden was het tweede pinksterdag veeeeeel te zonnig om te punniken :-))

  13. Peggy zegt:

    Punniken ….. dat heb ik lang niet gedaan!! Een, plezier aan beleefd?? Jij doet me steeds weer versteld staan. Hoe is’t mogelijk!!!!Grtz peggy

Geef een reactie

