2e Pinksterdag wordt gecut..??

Tot grote ontsteltenis las ik gisteren op teletekst, dat een onderzoekscommissie onder oud-minister Dijkstal (VVD), de 2e Pinsterdag wil afschaffen en in te ruilen voor het islamitiche suikerfeest of een andere ‘wereldwijde religieuze dag’.

Wat vind jij daar nou van ? (Dit is geen fake-poll )

Poll: 2e pinksterdag moet als vrije afgschaft worden

Tussenstand:

vind hetzelf wel een aardige poll maar ga mooi nog even genieten van m’n vrije 2 pinksterdag🙂

volgens mij klopt de vraagstelling niet….

Dit bericht werd geplaatst in Organisaties. Bookmark de permalink .

12 reacties op 2e Pinksterdag wordt gecut..??

  1. Ria zegt:

    nou ik geef je groot gelijk, genieten van de pinkster dagen doe ik ook en wel van alle twee de dagen .Groetjes Ria

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    uh in islamitische landen hebben ze toch opeens geen 2 de kerstdag ofzo kom op laat ons onze vrije dagen houden Dikke Knuf Moontje

  3. ann zegt:

    ja had er idd al iets van gehoord op de radio.. maareh hebben ze niets beters te doen dan zich druk te maken over een vrije dag.. nou ja..fijne dag!! bye byekuzzz

  4. Jeanette zegt:

    Ik ben blij dat ze zich met nuttige dingen bezig houden… :SWij vieren hier in Krommenie nog steeds 3e pinksterdag.Je hebt altijd baas boven baas… heheheheKuzz JSi

  5. Natascha zegt:

    Wie dr aan mijn vrije dagen komt komt aan mij:@…afbluuve dus:P..kuzzz Tassie!

  6. Leandra zegt:

    Pinkstars/Rozesterren is toch een Christelijke feestdag??? Christendom is toch een wereldwijd religie????Maar laten we t dan gelijk goed doen….. gewoon de vrije dagen van alle religies…. niemand op zijn tenen getrapt!Ook geen werkelozen meer trouwens…. dan moet er op die paar dagen per jaar dat er nog wel gewerkt wordt zo hard gewerkt worden dat we iedereen daar voor nodig hebben.

  7. adrie zegt:

    ja ik geniet van elke dag…ben toch iedere dag vrij whahaaaagroetjes kobie

  8. kippie zegt:

    pfff moet niet gekker worden hiero …lekker belangrijk ook allemaal hebben ze nix anders te doen? dan zich druk te maken om de vrije dagen tssss nou iedergeval nog thnx voor je linkje en een hele fijne dag nogliefs marianna

  9. Dray. zegt:

    Nooit aan onze fokt op feestdagen komen!Had er zelf ook al een loggie over getikt:http://spaces.msn.com/members/boilingpoints/Blog/cns!1prRGsYqVW2yl0iBo8YfN4lw!1396.entryDus…..Nee! en ook geen suikert-feestdag erbij….Nee!

  10. ron zegt:

    Het idee aleen al een islamitische feestdag doe da doe da kan ook te gek natuurlijk ze hebben al zo veel te vertellen maar Dijkstal is niet gek levert weer een hoop publiciteit op de mafkeesgr dr P 😉

  11. annemarie zegt:

    zo leuke space heb jij maar snap nog nie helemaal hoe die werkt hoe zet ik in godsnaam plaatsjes bij me tekst groetjes marieke

  12. edda zegt:

    NEderland is het land met zo ongeveer de minste officiele vrije dagen in de wereld en telkens probeert de overheid er weer eentje af te pikken GRRRRR Maar even oiets anders Doe even miee met mijn polletje!.Kom even lang bij "de Kookheks" en doe de Pollepel-pol.http://spaces.msn.com/members/only4eddaDe kookheks zwaait aanmoedigend met haar pollepel

Geef een reactie

