En dan is je verbinding ‘Cutted’ en volkomen onbereikbaar..

Knalt je router kaputt , gelukkig is de verbinding weer enigzins stabiel, maar gezien het verchijnen van de ‘heilige geest’ blijf ik even rustig, ja de server werk weer dus plemp je fotootjes maar…..

Alweer zo’n zinnige log van Drs.P..

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

6 reacties op En dan is je verbinding ‘Cutted’ en volkomen onbereikbaar..

  1. ann zegt:

    handig als je zelf zo crea bent met de pc grinn..kuzzieee

  2. Leandra zegt:

    Is Router66 nix voor je??😛 (it’s all in the numbers)En thnx 4 je compliment… Wullie bin wel voaker . . . .

  3. Irene zegt:

    errug zinnig,hhahahahah….fijne zondag!!kuzzz,Ireen

  4. MoontjeNijmegen zegt:

    ik ko mijn knuffel innen hiero Dikke Knuf terug Moontje p.s txs voor je je copliment van mijn space

  5. mirjam zegt:

    waar moet ik me eigen dan afmelden? ik snap nietgroetjes, mirjam

  6. Marielle zegt:

    Wat schrijf je toch altijd in raadsels…Wa’t doet je deugd?Welk stukkie over de 10de?;-)

Geef een reactie

