Pinkstershowtime kiekjes altijd weer welkom

IEDEREEN EEN TOF PINKSTERWEEKEND TOEGEWENST

PINKSTER-TENTOONSTELLINGEN & ANDERE VERSCHIJNINGEN wat is jouw Pinkstergedachte (ja oke pink is rose in het Engels….)

In het kader van Pinksteren met het verschijnen van de ‘heilige geest’ showtime !! Wederom een creativiteitsuitspatting mogelijk Pinksterfoto’s op Drs.P’s schijf (bij voorkeur een jpg of gif foto).  Het Volkomen team zal zelf een cut maken van de leukste  inzendingen ‘lekker objectief he‘. Maak er wat leuks van ! Veel is geoorloofd, maar alleen door Uncle Bill geoorloofde foto’s worden op een later tijdstip gepubliceerd. Photo-Cut

Neerzetten kan hier dus…

 

 

 

 

Drs.P. zal zichzelf wederom vergapen aan alle foto’s en de prullenmand ernaast zetten…..

Wegens alom heersende drukte zal ik geen log schrijven deze dagen, jullie blij

De upload is gesloten deze week de reportage..

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

11 reacties op Pinkstershowtime kiekjes altijd weer welkom

  1. Jasper zegt:

    Volkomen KUT! aka vkmag

  2. Leandra zegt:

    Weer geen log?? Mooi is dat… moeten wij alweer je space een beetje up2date houden in de reacties :'(btw: die mailtjes hoef ik niet hoor… ik denk niet dat ik er ooit van op de hoogte hoef te zijn, dus das pure verspilling als ik die documentatie ga bestuderen.

  3. ann zegt:

    hmzz geef ook geen antwoord hoor daar ik die toch niet weet :-))Jij natuurlijk ook een heel fijn pinksterweekend.. enne rustig aan he niet doen wat ik ook niet zou doen grijnssskuzzieee audrey

  4. MoontjeNijmegen zegt:

    Jij ook een heel fijn weekend Dikke Knuf Moontje p.s pas op voor trams LOL

  5. Unknown zegt:

    jammer dat ik geen plaatje kan achterlaten hierhad ik even mijn penning laten zien.de spacepolitieps er komen ook bijdehandjes op mijn space hoor…hahaha

  6. Nick zegt:

    heel fijn weekend…en thanks voor je inzet !! greetszz Nick

  7. Frija zegt:

    Heel fijn weekend en neem een stukje virtuele taart van me ter ere van mijn verjaardag. :-))Groetjes

  8. kippie zegt:

    zelf ook een heel fijn pinkster weekend maar ik heb wel ffies vraagje wat houdt dat RSS gebeuren pcies in ? weet je dat? liefs marianna

  9. adrie zegt:

    gelukkig nog net op tijd!!om jou ook fijne pinksterdagen te wensen…wat die gekkigheid allemaal in hou buiten dat je lekker vrij benweet ik niet maar toch.groetjes kobie

  10. Leandra zegt:

    Pinksteren is dus eigenlijk Roze sterren of Pink stars???Het heeft nix met roze olifanten te maken hè?!

  11. It's me zegt:

    pigs in space really exist…DOE ZO VERDER MAN en thanks for that uptown girl,brussels kid

Geef een reactie

