U is gewaarschuwd.. morgen is het Vrijdag de .. -e

13-e

Clip gecut afgelopen met die herrie

align=center border=0>

Achja, je komt ze overal tegen zelfs op internet ..

Druk snel op escape als je de herrie kwijt wilt.

Als je de onweerstaanbare behoefte hebt de clip is hier..

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

10 reacties op U is gewaarschuwd.. morgen is het Vrijdag de .. -e

  1. Marijke zegt:

    Deze clip is echt leuk,maar ik hoef ook niet zo nodig er naast te wonen hoor,ook al vind ik het aardige mensen,ze hebben mij nooit iets gedaan dus geen kwaad woord over die mensen maar ik hou het wel bij mij eigen buren haha en het liedje betreft het klinkt nog ook groetjes en kizzzzzzzzzzzzz van blondje

  2. adrie zegt:

    ach ja…je hoeft in iedergeval niet bang te zijn dat ze een jaar dood in huis liggen…dat hoor je wel hahahagroetjes kobie

  3. MoontjeNijmegen zegt:

    Uch vind die mensen zo verschrikkelijk zal wel aan dit rare meisje liggen ;o)fijne dag mogguh Moontje

  4. Leandra zegt:

    Ach… het worden mijn buren in ieder geval niet.

  5. Carin zegt:

    Jaja, ook Kaatje is blij met de buren! En hier wilde ik het graag bij houden ook!Liefs Karin

  6. ann zegt:

    hmmzz kan het filmpje niet zien… zal toch wel aan vrijdag de 13e liggen grijnsssskuzz

  7. Leandra zegt:

    Mis je nix aan Au3😉

  8. Unknown zegt:

    ik heb het filmpje bekeken en vind het wel grappig vooral omdat ik veel bij ze over huis kom,ik heb ook foto,s waar ik met hanna op sta en ja het zijn erge aardige mensen.ik sliep er een keer tot er mensen aan de deur kwamen die er nooit geweest waren en iedereen moest paraat staan van gerrie om deze mensen te begroeten.ik laat het hier bij kan wel uren door gaan .en een goede space trouwnens.

  9. LoeS zegt:

    ‘kHep me kapot gelachen om dit clippie!Wie zijn nu gekker?Zij of Wij?Hun verdienen hier dik aan, wij kijken met lege handen toe…hahahaahhahahahhaaa!Echte Humor!Groetjes en tot speezsss…

  10. Unknown zegt:

    Zen ekik content dak nen belg zen

Geef een reactie

