Passen jullie op

pas op zwatre katten, loop niet onder ladders door etc. etc..

Take Care !!

Jippie toch vanmorgen wat verkocht via speurders

Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

10 reacties op Passen jullie op

  1. Jeanette zegt:

    Goeiemorgen, ja dank je, zal ik doen! Duim je voor me?😉

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    jij ook pas op voor alles wat ongeluk brengtdikke knuf Moontje

  3. Unknown zegt:

    zo gesnapt !!! zie je wel 13de…de spacepolitiekan zo goed speuren…hahahaaaaaaik vind je overal hoor!!!de spacepolitie

  4. alice zegt:

    ik heb me zoals jij gisteren op de groep adviseerde afgemeld en daarna weer aangemeld bij de groep…ik hoop dat het zo goed is…hoor het wel!!prettig weekendtoedels alice

  5. ann zegt:

    ben gelukkig niet bijgelovig :-)))fijne dag!!! kuzzzzz

  6. ann zegt:

    Geachte meneer P.. u was 5 minuten te vroeg…had zoals gewoonlijk eerst ff in het rond gespaced grijnsssskuzziee

  7. Annajee zegt:

    oké dan, als je hulp nodig hebt roep je maar..:-))

  8. Leandra zegt:

    Ik kan niet iets schrijven over iets waar ik helemaal nix vanaf weet…. en gezien ik nog nooit meegemaakt heb dat iemand bij mij in de buurt dat product toch nodig had… Friday the 13th…. space je voorzichtig?!

  9. Marian zegt:

    Ja ik dacht er nog aan vandaag,de 13de,ach wat is een datum:-)) Ik wens je een fijn weekend Ronald,Kus Marian

  10. Unknown zegt:

    heee,die heb je volgens mij an mijn space gehaald..LOLgroet,Jasper(ps..heb hem inmiddels weer verwijderd..omdat deze kl##e dag weer voorbij is!)

Geef een reactie

