De taart..

Was een enorm succes, mijn moeder was er zo blij mee dat ze me uitgenodig heeft om bij de Mexicaan te gaan eten. (Ze zou de taart alleen opeten).

Drs.P. die alweer een nieuw gaat maken.

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

20 reacties op De taart..

  1. ann zegt:

    kijk dat zijn weer moeders he lossen het taktisch op :-))kuzziee au3

  2. Leandra zegt:

    Das idd heel erg tactisch gedaan door moeders.Greetz Leandra, die een kind thuis heeft wat sinds gisteravond zeer misselijk is :-SEn nee: wij hebben geen zelfgebakken taartje gegeten.

  3. Jeanette zegt:

    Whahaha, die zit nu vast nog na te genieten…;-)Ik wens je een fijne week toe.Liefs Miss JSi

  4. adrie zegt:

    ach het blijf toch je kind he!!groetjes kobieps fijne week

  5. *Mijn Dochter En Ik* zegt:

    ach gut, heb jij even een slimme ma zeg, hahahahah…liefs carry

  6. MoontjeNijmegen zegt:

    Whaoooooooooooo je moeder is echt slim ;o) Groene kliko doet dus echt wonderenDikke Knuf Moontje

  7. kippie zegt:

    nou ik zou het niet gepikt hebben hoor heb je zo je best gedaan,ik zou gezegd hebbe ma ik vind het een goed idee maar eerst ffies een bakkie thee met mezelf gebakken taartje ik wil wel is proeven hoe die smaakt we hebben tijd genoeg uit eten kan zo ook nog….of weet je wat? reserveer maar vast een tafel uurtjuh of acht?liefs marianna…….

  8. Peggy zegt:

    Een verstandige vrouw, die moeder van jou!!Grtz Peggy

  9. Marc zegt:

    ιк кσм נє єνєи єєи ρяєттιgє, єи zσииιgє ∂αg тσєωєиѕєи !!! gяσєтנєѕ мαя¢

  10. Juf Kronkel zegt:

    Leuk, Breezertaal!Volgens mij heb je een lieve moeder…

  11. Marielle zegt:

    Oefening baart kunst zullen we maar zeggen…😉

  12. Janneke zegt:

    Hey it’s the thought that counts!!!:-D Goeiemorgen Drs P…zeg…. excuus dat ik niet eerder gereageerd heb maar ik ben ziek geweest… maarreh… that was an offer I cannot refuse… ik ben druk bezig…. als ik zover ben dan laat ik het wel ff weten;-) en ik zal het tegen niemand zeggen;-)Alvast bedankt Nasty B

  13. Leandra zegt:

    Stiekem toch zelf van t taartje gegeten???Je bent zo stilletjes.

  14. ann zegt:

    tis dat ik her en der je reacties zie staan en natuurlijk ook op me eigen space maar anders ging ik me zorgen maken hoor…kuzzz audrey

  15. k zegt:

    Hmm ziet er lekker uit hoor hehehe🙂 Nice space btw Groetjes Manon

  16. kippie zegt:

    ben je andere taart aan het bakken? of ben je iets anders aan het freubelen? en de orginaliteits prijs gaat naar? whahaha de nieuwe gebakken cookies?pffffff je bent zo stil……..liefs kip

  17. Jeanette zegt:

    Ja vertel eens, wat is er toch aan de hand?😉

  18. Essie zegt:

    Hallihallo,Lees net dat ik lid ben geworden, toppiedemoppie. Ben nog effe ant stoeien met de huishoudelijke dingen. En euh… zie meteen je prachtige kunstwerk voor je moe. Wauw…. it’s the thought that counts.Toedels,Essieeffe schrappuh mensen!!!!

  19. Jessica zegt:

    Goeiuhmorguh…. grinnnnnTHANKS for you reaction… woehahahahha maar Jes heeft de plaatjes op een eigen server staan….Even bestandje een andere naam en hoppa en de rest mogen ze houden…!!!! Doe dit alleen bij mensen die de space niet openbaar hebben staan… De rest heb ik niet zo’n problemen mee… Maar deze dame.. ongelofelijk had er in totaal tien gecopieérd..Dus ik dacht pen het er even neer voor het geval deze dievegge terug komt.. en overnieuw begint… want die snapt natuurlijk niet waarom de plaatjes er bij mij staan en bij haar weg zijn….Ik wens je vandaag een fijne dag toe… en you know just relaxing…Liefs Jessica

  20. yvon zegt:

    Van wie heb je geleerd zulke taartjes te bakken ?

Geef een reactie

