Moederdagtaartje bakken

Pie-cuttedDat wordt weer lekker smullen voor moeders zeker wanneer Drs.P. even de handen uit de mouwen steekt.

Wellicht heb ik maandag mischien nog wat over dus … wie weet ….

Meesterkok drs.P..

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

22 reacties op Moederdagtaartje bakken

  1. Harry zegt:

    Hij is egt helemaal aangebrand van boven hoor. En dat geef je aan je lieve moeder ? Wat wil je daarmee zeggen ?:-) Harry

  2. Leandra zegt:

    De leukste 13-jarige van Nederland kwam net thuis met hele mooie bonbons van DE BanketBakkerij uit T…..Dus volgens mij heb ik geen taartje nodig😉

  3. W. zegt:

    JAMMIE SMAKELIJK

  4. ann zegt:

    geef mjn stukje maar aan iemand anders hoor… zo beleefd ben ikw el :-))liefss en kuzzie je buuf :-)))

  5. Irene zegt:

    Bah….

  6. Marielle zegt:

    best aardig.. :Peet smakelijk!

  7. Unknown zegt:

    dat ziet er erg lekker uit😉 yammie!!!!!have a nice day!!greeetzzz…..SuGa….

  8. Jeanette zegt:

    Nou als je ’t niet erg vindt sla ik dit over, beetje zwaar op de maag enzo. Maar die fles mag open hoor!

  9. Dray. zegt:

    Ahum!! gelukkig heb je van bloggen meer verstand…….zal wel weer een hema-vlaaitje worden,voor je moedert…..eetse!

  10. MoontjeNijmegen zegt:

    Uh ik denk dat je heeeeeeeeeeeeel veel overhoudt Tipje maak volgende keer een taart die niet in de oven hoeft whaoooooooooooooooooooDikke knuf Moontje

  11. kippie zegt:

    whahaa nou eet smakelijk je mag wel alles houden en lekker van smikkelen neeeeee je hoeft egt nix voor me te bewaren hoor……..liefs kip

  12. LuckyLove zegt:

    Hahahaha, nou eet smakelijk dan. Hoop dat je een maag van steen heb! Volgende keer toch maar effe langs de bakker dan???Doei groetjes Danielle

  13. cathleen zegt:

    hallo zo te zien is ie niet goed geluktandere keer beter eentje kopen in de winkelfijne dag noggroetjes cathleen

  14. Lies zegt:

    hihihihihi🙂 Gewoon het zwart eraf snijden dan blijf er echt wel een lekker binne stukkie over voor mams :-)Groetjesssss van mij🙂

  15. W. zegt:

    Issie nou nog niet op………….

  16. adrie zegt:

    ik reageer nu pas…is moederdag gelukkig bijna voorbijis hij al op? anders bewaar je mijn stukje maar hoortot de volgende moederdag…misschien loopt het dan vanzelf weg hahahagroetjes kobie

  17. Marijke zegt:

    IK DENK DAT JE DE HELE WEEK TAART EET BIJ JE MOEDER,GEEF DAT MENSJE MORGEN EERST MAAR EENS RODE ROZEN EN EEN PAAR MOORKOPPEN OF EEN LEKKER LUCHTJEgroetjes en kizzzzzzzzzzzzzzzzzz van een moeder die geen taart kreeg van haar zoon haha

  18. Leandra zegt:

    Je hebt er wel een doosje Norit bij gegeven neem ik aan?!!

  19. Peggy zegt:

    Zag er een beetje smerig uit. Ik hoef nix!!! :PGrtz Peggy

  20. Diaan zegt:

    ehm….ben een beetjeh laat….issie al op..???????….nee?..nah…geef mijn stukjeh maar aan Frodo..!whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha(als je de volgende keer nou je oven ietsie zachter zet, dan issie volgens mijn best lekker…(ahum)…..*proest*)Dikke knufff,Diaan.

  21. Dottey zegt:

    hihi.. je weet ondertussen wel dat je de oven voortaam op 160 graden moet zetten ipv grillen all the way🙂 Nog een paar keer oefenen.. je hebt weer een heel jaar om te proberen en te trainenvoor je weer een mooie taart kan weggeven aan je mammie, zonder dat z ehoeft te vrezen voor haar leven, check mijn cadeaus:Dhttp://storage.msn.com/x1phWQzookYk-BPdI8GvB_PXYp5aLCk9uo79um9ADlNxWuKe3yMt04C9xZKJYbTI2aNYjyXrdmSvPhbB8zy9fpDxY8Bw2OHo4rHyWBzcBPkSFmxUk06dKFuJlsZ6c6qnvwuL78N3QwnS1r3jAL4wDy3EQ enhttp://storage.msn.com/x1phWQzookYk-BPdI8GvB_PXYp5aLCk9uo79um9ADlNxWue_VWE61y-AWEhQ4hjXErxfYICjIc86MnCYCwsXdjM3j9WegQmvHsI6-Jd4pBCoBGDLZKugIjxB0S2vkluOCRT33XEhhEQjn60kO5AV4SWQg..ze vond het erg practisch.. we gingen courmetten e zo hield het ook der truitje schoon:Dliefs Dot

  22. Carin zegt:

    hihi… mannuhhhh!!!!!Enne, was "de Mexicaan" lekker?Liefs Karin

Geef een reactie

