Vrijheid en Hemelvaartsdagfoto’s interactief

FOTO BLIJFT STAAN ZOLANG EEN ANDER NIET UPLOAD….

De opload is gesloten, volgende keer weer. Bedankt voor alle originele inzendingen  

VRIJHEID....

Expirement, ga HIER heen en volg de instructies ! het formaat is jpg de foto moet  foto.jpg heten anders zie je hem écht niet.

Dus als je bijvoorbeeld een plaatje/foto hebt die bijvoorbeeld handje.jpg heet moet je die eerst in foto.jpg hernoemen.

Houd het wel netjes !!! pfft wat een layout……

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

16 reacties op Vrijheid en Hemelvaartsdagfoto’s interactief

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    het werkt ik zie nu mijn zoon met hond gaaf dikke knuf moon

  2. Leandra zegt:

    Gaaf!!!!

  3. kippie zegt:

    whahahah stoer gedaan het werkt….alleen de tekst is nu niet leesbaar maar ja je kan hem bij mij komen lezen whahaha liefs en kus kippie…….

  4. kippie zegt:

    ahhhhhhhhhhhhh dit wil ook…whahahaha(tip) okee ik w8 rustig af,,,pffffffffff………knuf kip

  5. anita zegt:

    ik heb een heel net plaatje gestuurd😛

  6. anita zegt:

    tjeeee hij is wel klein ghehehehehe

  7. Unknown zegt:

    Helemaal Geweldig t is weer volkomenCUT. dies goei bezig.. en trek je niet te veel aan al die negatieve mededelingen en boze mailtjes van gefrustreerde space gebruikers Of lezers of Copiers! whahahagreetzzzz Dennis

  8. jezebel zegt:

    ok p ben jij zeer actief in de spaces???werk je hier ofzo?zo ja waarom heb ik dan die vrdmsse lichtblauwe rand om mn space?????????????help..jez………blubblub verzopen

  9. kippie zegt:

    gewoon zomaar was benieuwd hoe lang hij er heeft opgestaan whahah(knipoog) sweet dreams kippie

  10. ann zegt:

    kom gewoon ff langswippen en nee heb niets veranderd :-))erg leuk idee…kusje .. je onderbuurvrouw :-)))))

  11. jezebel zegt:

    dan maar hopen dat het een goed reclameblok wordt maar dat zal wel niks worden.greetz jez..

  12. Leandra zegt:

    Ik had bijna (weer) een plaatje ge-upload, maar ik heb me ingehouden😉

  13. Jeanette zegt:

    Hey, een nieuwe buurvrouw! :-))

  14. Leandra zegt:

    Helleu…. Waar is een vers blogje??? ik heb hier nu wel lang genoeg tegen aan gekeken…. Hmmz…. ik gooi er wel ff een ander plaatje in😛

  15. Leandra zegt:

    Tssss wil ik net wat spannends neerzetten… is ie gesloten😥

  16. Marian zegt:

    He ik ben weer te laat, maar de foto die er nu staat kan ik toch niet overtreffen:_)) Fijn weekend Ronald……liefs Me!

Geef een reactie

