De voorbereidingen

Juinen

V-C is reeds handtekeningen aan het inslaan bij Dorp Juinen.

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

5 reacties op De voorbereidingen

  1. Leandra zegt:

    hmmz… en ik al bedenken waar die NTP voor stond…. Kon eigenlijk maar op 1 ding komen…. laat Peter maar uitkijken.

  2. Lins zegt:

    GoedemiddagKan jij mijn email adres en profiel enz…volledig verwijderen van msn.grousp.spaceWant nu kan ikmij niet meer aanmelden en site bekijken + hij zegt dat ik het e-mail adres al gebruik om op die site te kunnen.Wat dus niet kan , want ben aangemeld en moet een lidmaatschap aanvragen.Ik hoop snel bericht te krijgen , want zou graag opnieuw en met het juiste adres lid worden van jou site.

  3. Drs zegt:

    Zelda, ik kan niks over jou vinden, en reageren op een andere manier is heelas niet mogelijk…

  4. Bosnimf (gevoelsbeestje) zegt:

    klik even op de link van mijn space en kijk! om het te snappen,Voor je me weer weghaald:pknuf bosnimf

  5. MoontjeNijmegen zegt:

    Dikke Knuf Moontje

Geef een reactie

