Drs.P. presenteert komende week

Zijn nieuwe politieke aardbeweging

Met de geur van ‘V & C’

tot snel….!

Spring-time

 

En natuurlijk nog de ingestuurde lentekunsten in filmformaat,

enkele zijn niet gepubliceerd, dat mag niet van ome Bill, Enjoy ik denk dat het filpje maar 10 x laadt vanwege de bandbreedte

Ahum 60 megabyte is er snel doorheengejaagd:-/

futiliteit

Totaal aantal bezoekers: 60153 feestje bij de 100.000 ???

 

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

13 reacties op Drs.P. presenteert komende week

  1. ann zegt:

    Goedemorgen… nah ik beloof niets hoor okee :-))..we wachten af… as usual…:-)kus..

  2. anita zegt:

    Dat heb je echt leuk gedaan……mijn complimenten!!!!kissiehhhhhh Mie

  3. Unknown zegt:

    hoi hoi ik heb gelezen hoe je een muziek op space zet maar htlm code heb ik niet kon ik niet vinden en het zou staan op jou space dus ik zoeken en zoeken je hele space af gelezen maar kan het niet vinden :Shoop dat ik een berichtje terug krijggroetjes van mij kus

  4. Peggy zegt:

    hey, al veel over je gelezen dus kom ik hier ook es langs!!!fijne space heb je!!klas ook net dat je je pa hebt moeten afgeven, das zwaar hé!!mijn innige deelneming alvast!!!ik weet hoe het voelt want ben men pa ook verloren hij was pas 50jaar, en we kregen amper 3weken om afscheid te nemen maar afscheid neem je nooit hé !!dat blijft in je hart!!heb nog een klein vraagje, heb jij messchien al es het liedje jeanny-van falco tegen gekomen om op ne space te zetten??das namelijk het liedje waarop ik en mijn ventje kennismaakten!!nu speelt op mijn space lady in red van chris de burgh dat was onze openingsdans op ons huwelijksfeest !!alvast vele groetjes en sterkte!!!

  5. Daphne zegt:

    Hey leuke space hoor!!!! Xxx Daphne

  6. Daphne zegt:

    Ik ben er hard mee bezig het gezellig te maken🙂 Nog gezelliger natuurlijk… want hij was et al wel een beetje😛 Haha :)Thnx voor je berichtje!!!

  7. Marielle zegt:

    over de 60000?!!!!!!!!! wow…

  8. MoontjeNijmegen zegt:

    Zorg jij voor de champagne ;o)zorg ik voor de bitterballen Dikke Knuf Moontje Fijne dag

  9. Leandra zegt:

    Feestje bij 100.000??? Beetje beperkt hè… ik wil er ook 1 bij 75.000 en met terugwerkende kracht nog het feestje van de 50.000 graag😉

  10. maurice zegt:

    hey drs. P. ik heb wat probleempjes met mijn space, ik zou er bijvoorbeeld wat muziek willen plaatsen. maar nu werd ik verwezen naar u. ik heb mij proberen aan te melden bij msn space edit, maar dit laat op zich wachten…. heeft u misschien nog tips? leuke space by the way, ik begin net en hoop ook zoveel bezoekers aan te trekken. Greetings,Mauzer85 aka mauzer

  11. yvon zegt:

    Poehe wat veel bezoekers trek jij !Kom ik met net 13.000 zoveel op de teller…….

  12. Diaan zegt:

    Nah..hebbik weer..nr.13..tsssss, Nou bennik helemaal nieuwschierig naar ut flimpjeh…Sjips..! ghahahaDuzzeh…"champie..bitterballen…"..zallik dan lekker gemarineerde kip met stokbrood en zelfgemaakte knoflooksaus meenemen…?!..gheheh..(ik was al blij met 10.000..gniff..)Doegiesssss..Knufff..Diaan.

Geef een reactie

