Zoek de verschillen , Koninginnedag dus geen koninginnendag :-)

Uitgezongen :P

Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe

blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.

Maak de zinnen af en kleur de plaatjes…🙂 Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

12 reacties op Zoek de verschillen , Koninginnedag dus geen koninginnendag :-)

  1. Leandra zegt:

    nope………. dat doen wij idd niet………. maarre….. das niet persoonlijk hoor ;-)Happy Queensday😛

  2. ann zegt:

    hoi hoi,is ook asso he ff thuis en direkt weer ff spacen grinn..volgende couplet: In Godes vrees te levenheb ik altijd betracht.daarom ben ik verdrevenom land en luid gebrachtMaar god zal mij regerenals een goed intrumenten ik zal wederkerenin mijn regiment;-))En al genoeg verdient zodat je de drankejs van gisteren kon betalen grinn….Fijne middag… audrey

  3. kattigkatje zegt:

    de koningin gaf jou ook vertrouwenen zette je op haar space vol goede moedHet prinsje van bosnimfstaat nu geerdverder heb ik t versje niet geleerd :Pknuffie ikke

  4. Juf Kronkel zegt:

    Ik leer mijn kids elk jaar één en ander over het Wilhelmus. (al is het alleen maar zodat ze het mee kunnen zingen als ze ooit in Oranje komen…)

  5. Juf Kronkel zegt:

    Volgens mij zouden ze het Wilhelmus gewoon moeten oefenen aan het eind van elke training… Stukje cultuurhistorische kennis kan geen kwaad. Overigens Tijgetje wil het Wilhelmus afschaffen. Hoezo cultuurbarbaar?http://spaces.msn.com/members/tijgetje-grrr/

  6. Jessica zegt:

    Hoi Ronald…Wat lees ik nou? Drs.P. goes INTERNATIONAL??? grinzzz. Groepie in verschillende talen? *grapje* Ik heb de aanpassing gedaan…! OK zo? hihi Prettige avond….Liefs Jessica…

  7. MoontjeNijmegen zegt:

    fijne dagdikke knuf Moontje

  8. ann zegt:

    nog steeds je geld aan het tellen??sterkte morgen…..kussss audrey

  9. ann zegt:

    sorry hoor dacht morgen..maareh stuur je bankrek nummer maar :-)) kan ook een actie beginnen natuurlijk.. Help Drs.P …. tja als ik in de rijm versie ga :-))) naaa nee doe maar niet lol…doegiee kus audrey

  10. Juf Kronkel zegt:

    Sterkte voor de rest van deze week. Liefs,Clau

  11. Natascha zegt:

    Koninginnedag was voor mij een koninginneweekend;)..en zeer geslaagd! Het bier vloeide rijkelijk maar de oranjebitter heb ik laten staan..voor het wilhelmus sluit ik demonstratief mijn oortjes en de vrijmarkten hebben aan mij nix kunnen slijten..eigenlijk ben ik gewoon een koninginnedag-barbaar:P…hou je taai…groetjes en een dikke kuzzz van Tassie!

Geef een reactie

