Dubbel feessie , en opruiming

Trix 25 jaar KeuniginBeste ‘space’-vrienden, ja het is weer zover ! Vanavond gaat Drs.P. natuurlijk even dansen,koeklopen en zakhappen met Trix, want ze draagt haar kroontje alweer 25 jaar. Wilt u de tegels laten liggen, ik ben er ook namelijk ook he

 

Voorts heb ik al voor morgen mijn blokfluit gepakt, en wat dingetjes van zolder gehaald, ik denk dat ik maar wat van Drs.P. ten gehore zal brengen, oke dan maar wat minder euroduppies.

 

Image hosted by Photobucket.comDan natuurlijk nog mijn spulletjes , nou dat wordt weer graaien op de vrijmarkt , ik verwacht een hoge omzet , maar dat kunnen jullie natuurlijk ook wel zien, er zitten hele leuke dingen bij .

 

 

 

Verder rest me niks te zeggen en wens ieder op zijn/haar manier een fijne dag toe!

Oh 1 ding nog passen jullie een beetje op met de ‘Space-Cake’ .Waar Msoft op dit tijdstip waarschijnlijk al teveel gesnoept heeft..(onspacebaar op vele momenten….)

Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

15 reacties op Dubbel feessie , en opruiming

  1. Piet zegt:

    Hallo Ik kom even kijken naar je space<<<<<Leuk en het ziet topie uit <<<<kom ook eens kijken op mijn space<<<<En een berichie vind ik vind ik net zo leuk<<<<Groetjes aad

  2. Twig zegt:

    heyyyyy !!!!!jij ook veel plezier !!!groetjes Hedwig !

  3. mandy zegt:

    nou zeg, je hebt een hele mooie space. Ziet er echt goed uit. Ik heb sinds kort ook een space en een van mijn favoriete bezigheden is rondkijken op ander spaces. Zo ben ik dus nu ook bij jou aanbeland. Ik zou zeggen amuseer je vanavond nog met trix. en tot volgende keerveel liefs mandy

  4. Leandra zegt:

    Jij komt ook overal hè… nou weer zaklopen met Bea…Have fun!!BTW…. het plaatsen van reacties wil ook niet echt zolang M$ van de spacecake blijft snoepen :-S

  5. Jeanette zegt:

    Nou Leandra, zakLOPEN zie ik er eerlijk gezegd niet bijstaan… Ach ja, onze geliefde vorstin geeft waarschijnlijk de voorkeur aan deze moderne variant in plaats van de traditionele Oudhollandsche spelletjes ;-)Maar dit wordt waarschijnlijk niet op tv uitgezonden.

  6. Jeanette zegt:

    Tja, zo zie je maar weer dat iedereen door alle enhousiastme errug creatief wordt! Veel plezier met dat happen en alles en ik wens jou ook een fijn weekend toe!;-)

  7. kippie zegt:

    hey tuurlijk ,altijd goed toch ! hee maar wou je in ieder geval ook een hele leuke nacht toe wensen en dag natuurlijk dat gaat zeker hier ook lukken en eeehhhhhh graaise op de vrijmarkt(knipoog) liefs marianna

  8. ann zegt:

    ging idd erg fraai vanmiddag heb tig keer geprobeer een reactie in je gb te kladden en gelukkig het is me nu gelukt.hebbie ook oordopjes voor morgen want blokfluitgejengel hou ik eigelijk niet zo van…..hey maak er een mooie show van..greetingss kus

  9. Janneke zegt:

    Dank!!! Jij ook heel veel plezier vanavond en morgen!! Ik wil nog ff zeggen dat ik nog steeds zo blij ben dat ik per ongeluk op jou site ben beland en daardoor lid ben geworden van msngroep… kan nog niet zo veel nuttigs bijdragen tot nog toe want ik ben nog in een leerproces… maar het gaat steeds beter… 1000x dank:-)ps blij dat je je weer wat beter voelt…groet Nasty B

  10. MoontjeNijmegen zegt:

    Ik haal morgen mijn wandelschoenen maar wer te voorschijn als jij ze niet al verkocht heb ;o)ik ga maar weer trainen feest of geen feest dikke knuf moontje

  11. cats zegt:

    geniet ervan he..hoop dat je een fijne dag hebt..latersssliefs cats

  12. adrie zegt:

    heejj veel plezier morgen met trixhou het wel netjes met die blokfluit groetjes kobie

  13. Jessica zegt:

    Hoi hoi….Ik heb een pagina aangemaakt…kijk eerst maar eens of het wat is voor je groepie…Ik ga hem ook op mijn space gebruiken is wat overzichtelijker!!! Sommige mensen schijnen het niet te snappen en blijven mailen..grrrrrNou ik hoor het wel…!!!Liefs Jessicahttp://members.home.nl/alexjojojessica/spaceeditor.htmEn een fijne koninginnedag morgen…..!!!

  14. Sam zegt:

    "I was born to love you" by Queen – good choice. Anyway – http://spaces.msn.com/members/eaglewoman4/ told me that you might be able to tell me how you manage to have music playing when someone opens up your blog page. Would you be so kind to share that knowledge with me. (either on my blog as a comment – or in an email: samrag@myway.com).Hope to hear from you.

  15. Irene zegt:

    hahaha…een grijze gameboy heb ik niet nodig hoor…heel fijn dat je aan me dacht….ghihi…

Geef een reactie

