The show must go on…

 Getroffen door alle reacties in de goede zin van het woord , bedank ik een ieder hiervoor !!

Zoals ook m’n vader altijd zei :

‘The show must go on !!’

Nu zal ik deze song niet laten horen in midi formaat, omdat de kwaliteit enorm slecht is,

beter klinkt ‘I was born to love you’ tevens een ode voor een speciaal iemand voor mij…van het album ‘Made in Heaven’…

Voorts is het een hint dat het erg riskant is om copyrighted materiaal op space te zetten, de jongens zijn zoals ik zie de spaces zelf al redelijk aan het verzieken door popups , en ik vrees dat we overspoeld worden met reclame.

Ik zal binnenkort weer de meeste logs bezoeken

en Keep on Spacing ! Drs.P.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

15 reacties op The show must go on…

  1. Diaan zegt:

    Hey Hey Pey,Keep on Spacing in the Free World…gheheh..Hou je taai!!Knufff,Diaan.

  2. Marian zegt:

    The show must go on,dat wel,maar doe wel wel even rustig aan Ronald,in gedachten ben ik bij je.Liefs Marian

  3. ann zegt:

    hoi hoi, pcies wat marian in haar reaktie zegt was ook mijn eerste opwelling tuurlijk de show most go on.. maar neem de tijd, en doe rustig aan… liefs audrey

  4. ann zegt:

    tuurlijk geef ik je ook gelijk in, ieder doet het op zijn/haar eigen manier en je weet zelf wat het beste voor je is…ja vreselijk he!! :-)xxx

  5. Katja zegt:

    Soms is er zoveel wat we voelen,maar zo weinig wat we kunnen zeggen……Heel veel sterkte in deze zo moeilijke tijd…….Groetjes Katja

  6. Gode zegt:

    Leo Sayer kan het ook recht uit zijn hart schreeuwen. Ook ik heb dat moeten "The show must go on…" doen toen mijn moeder in koma raakte en niet meer is bij gekomen, terwijl ik voor mijn man een surprise party op touw had gezet en die niet 2 dagen voor zijn 50ste verjaardag kon afzeggen. Je zult versteld staan hoeveel een mens kan verzetten en incaseren. Wel voor jullie nogmaals sterkte ook al leef je nu min of meer alsof je geleefd wordt. Alles heeft tijd nodig en valt vanzelf op z’n plaats. Soms duurt het wat langer dan de laatste keer.Liefs,Ray Goddess

  7. MoontjeNijmegen zegt:

    He ga lekker dingen doen die je zelf wil ;o) en hou je taai je bent een SPACEKANJERenne niemand is te vervangen dus mag je verdriet hebben het is logisch die reacties mensen leven toch mee als je hier elka dag komt al kennen we je niet hier bij een BREDE SCHOUDER AANGEBODEN kus Moontje

  8. Juf Kronkel zegt:

    Geweldig al die reacties! Moet een goed gevoel voor je zijn dat iedereen meeleeft. Doe het rustig aan, neem de tijd en de ruimte die je nodig hebt…Liefs,Clau

  9. Natascha zegt:

    Hey Ronald,Je bent een taaie zeg! Ik weet zeker dat jij heel goed weet wat je wel aan ken en wat niet..ik heb respect voor je manier van dóórzetten…groetjes en een hele dikke kuzzzz van Tassie!

  10. Peggy zegt:

    Hi Ronald,Ik was gisteren niet langsgespeesd en lees nu pas over je vader. Ik weet niet wat ik zeggen moet. Gecondoleerd met dit zware verlies. Woorden schieten te kort. ik wens je sterkte en hoop dat je dit grote verdriet een plaats zult kunnen geven.Liefs Peggy

  11. Jeanette zegt:

    Lieve Pee,Eigenlijk valt er niet veel meer te zeggen, want alles is eigenlijk al gezegd door mijn voorgangers zo te zien…Maar ik zal ik niet zijn om het toch maar nog een keer te herhalen: The show must idd go on, maar ik hoop dat je wel genoeg tijd en ruimte voor jezelf neemt om even op adem te komen. Ik wil geen betweter zijn hoor! (ben toch maar een snotneus hihi) Ik wil je bij deze de Space-Break aan jou overdragen. Kijk maar wat je ermee wil. ;-)Take care en tot space!Liefs Jeanette

  12. woman zegt:

    Aloha… ben nog maar net begonnen met het hele space gebeuren en lijkt wel of ik overal Drs.P tegenkom… ben nu zelf ook lid geworden van ‘de club’ maar moet nog ff uitzoeken hoe het allemaal werkt… Nu lees ik over je verlies… wil je toch graag iets ‘geven’…De kraanvogel vliegt langzaam over zee…en draagt een dierbare last met zich mee…Het gaat voorbij… de pijn en het het verdriet…de mooie momenten vergeet je niet…alle mooie en dierbare herinneringen blijven je bij…op een dag zeg je… weet je nog… toe hij…Ik wens je veel sterkte en kracht…Denk blij aan hem… in een slapeloze nacht…Warme groet…Hawaiian Girl

  13. Irene zegt:

    Gossie je gaat nu alle spaces af om te bedanken…hieraan zie je toch wat voor een kanjer(space)kanjer wel te verstaan je bent!!!!..en zoals je ziet..leven er veel mensen met je mee…moet toch wel een beetje troost geven hè??Nou een hele dikke knuffff…van Irene!!!

  14. joke zegt:

    hallo ronald.ik las net op de space van marian van het verlies van je pa.dus bij deze wil ik jou en al je familieleden sterkte wensen voor de komende tijd.ik weet uit ervaring hoe zwaar dit is.groetjes joke.

  15. iemand zegt:

    hey P sorry ..k las het net van je pa k wil je dan ook nog heel veel sterkte toewensen k vind je een kanjer dat je ( terwijl je zelf toch veel verdriet heb) toch weer ineens zo n vrolijk stukje over je koninginnendagviering heb geschreven en k hoop dat je ver komt met je blokfluitje :)ga k wel stiekum om het hoekje staan luisteren liefs xxx nikita

Geef een reactie

