Me and you You and me…. cutted.

So Happy together..

(ik vind het origineel véél beter maar goed…)

Als de video niet start met muis erover bewegen, laden kan even duren

 

Toen werd het even erg stil......

 

Laden duurt even hoor……

‘Zo dat is wel even anders dan Drs.P., die op zoek gaat naar de originele sound.’

Je gratis entreekaartje sinds 21 januari 2005 : counter customizable free hitNedstat Basic - Gratis web site statistieken Eigen homepage website teller 

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

9 reacties op Me and you You and me…. cutted.

  1. anita zegt:

    We worden een daggie ouder Roon hahahaha geef mij ook de oude versie maar😛

  2. Leandra zegt:

    Oh gelukkig………….. ik ben niet de eerste die t origineel ook leuker vindt…. Worden we nou dus echt oud????? Of ehm… is de huidige muziek gewoon zo fantasieloos dat ze niet anders kunnen dan oude (lees: goeie) muziek coveren….

  3. Katja zegt:

    dit liedje is gaaaaaaaaaaaaaaaaaf en veeeeeeeel gaver als het orgineel:-)))Groetjes kaaaaaaaaaaatje

  4. Marian zegt:

    Inderdaad deze klinkt beter,o jee behoren wij al een beetje tot de oude stempel Ronald????? :-))Liefs MOI

  5. Patricia zegt:

    Leuk ze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XXXLewtex

  6. walhalla zegt:

    hallo,Kan jij mij eens vertellen hoe ik muziek op de achtegrond kan afspelen op my space?Hoe moet ik dat juist doen?Groetjes,Saskia

  7. chasi79.. zegt:

    hey daar,je zal het wel ontzettend druk hebben..maar wil toch vragen of je voor een heel lief meisje tijd heb.Ik zou zo graag ook muziek op mn space willen,maar geen idee waar ik moet beginnen.wil je me dat please uitleggen,met de vriendelijke groetjes mistery

  8. Jeanette zegt:

    Hey Pee,Ook al met een break?Ik las in de group dat je je niet met de spaces kunt bezighouden. Ik hoop dat het niets ernstigs is!Take care en ik hoor wel weer van je.Succes!Liefs Miss JSi

  9. chuckie zegt:

    inderdaad…………….

Geef een reactie

