Zondag ja zondag dus…

spring-cutZo zondag rustdag…..

Volkomen nog een stukkie van een foto-gecut, dus blijf lekker doorplempen (zie hieronder).

 

Drs.P. wenscht u een rustige of bewogen dag…... nou die 500 gigabyte komt ook niet vol

Video removed due high bandwidth usage for FarscapeFran..

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

7 reacties op Zondag ja zondag dus…

  1. ann zegt:

    ook een fijne en rustige zondag gewenst ut noorden..

  2. Janneke zegt:

    Wat ongelovelijk cool!!!!!Jij hebt muziek op je space!!!! hoe heb je dat gedaan??? ik weet wel dat het onbeleefd is om naar het geheim van de smit te vragen maar ik heb een space voor mijn band (zie boven) en ik wil graag nummers van ons laten horen… ik dacht alleen dat dat niet kon, en nou kom ik hier en nou hoor ik Drs P en zie ik ook nog dat je van hele mooie boeken houd(1984, Animal Farm original English of course)… Dus hoop ik dat je me misschien hiermee kan/wil helpen….. te gekke space hoor!!!Groet Nasty B

  3. Marian zegt:

    Uit het roddelcircuit,zeker bij je buuf gelezen:-))???Werk ze morgen Ronald,veel liefs van mij.Marian

  4. caroline zegt:

    poezieplaatjes?? Mag ik een teiltje😉 Dan maar geen succesvolle space, ik heb ook zo mijn grenzen!

  5. Peggy zegt:

    Misschien maar goed ook dat je niet alle weblogs bij kunt houden. Volgens mij ben jij de meest gelinkte figuur in spaceland!!Grtz Peggy

  6. Unknown zegt:

    I do not know what language you speak. This is written in English. I hope you will understand. I am glad that you seem to like my music videos buy I would like to ask that you please not link directly to the videos on my web page. It uses up a great amount of bandwidth and is not free.Thank you,Fran

  7. Diaan zegt:

    hey hey P,k hoop dat je een fijne zondag hebt gehad!! ut was in ieder geval pr8tig weer..(bij ons)Thnx nog voor je berichie…k zal m’n link er weer bij knallen..gheheh..en me aan de regels houden!fijne dag vandaag!GroetjuzzzKuzzz,Diaan.

Geef een reactie

