Cut the scene , over 50.000 hits internal Thanx

50.000 times hitted cute22 april 2005 Anno Domini, meer dan 50.000 interne hits (okee 49.000 van mezelf ?) Drs.P. dankt iedereen voor het bezoeken, al snap je er soms geen bal van, (heb ik ook wel eens)….

Dat wordt vanavond een feessie.. ow bier en wijn op , dan maar ranja met een rietje ….

 

Het hele v-cut team bedankt jullie voor het

bezoeken van mijn zin en onzin log…Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

9 reacties op Cut the scene , over 50.000 hits internal Thanx

  1. Leandra zegt:

    Heftug!!!! Well Done….

  2. Claudia zegt:

    Wow da’s een hoop. Geen wonder dat je aandelen zo hoog genoteerd staan…Ik hoop overigens dat je mijn Blog niet ziet als potentiële IQ-verlager?

  3. Unknown zegt:

    gefeliciteerd!!!….ik ga ook een feestje bouwen als ik de 10.000 haal..ik sta nu op bijna 7000….maaruh…50.000 dat duurt nog wel ff :)))prettig weekend!greeetzzz…SuGaBaBe…

  4. Peggy zegt:

    feessie al begonnen??????Proficiat!! Ik is trots op u!! En een fijn weekend!!Grtz Peggy

  5. Natascha zegt:

    Sjappoo! Gefeelciteerd! Congratiulations! Daar moet op gedronken worden HI-HA-HO! Kuzzzzz Tassie!

  6. MoontjeNijmegen zegt:

    Champagne heb ik hier nog staan vangen Dikke kNuf Moontje

  7. ann zegt:

    wow van harte hoor.. nog een katertje gehad van ut ranja met een rietje…

  8. Dray. zegt:

    Oké,"P"…..ik sta momenteel op een slordige 10600…en idd….ik weet vaak niet,waar je het nu eigenlijk over hebt…maar desalnietemin….wel interessant om deze rebus-space op te lossen….Proost!

  9. caroline zegt:

    jeminee en ik nog blij met die 10.000 vorige week! Nouja… Zeg by the way kopspijkers gezien over slakkensex?

Geef een reactie

