Volkomen -C@tz


Ja he, gisteren de
secretaresses,
vandaag mooi de
Pussy-catties😛 tekst over plaatje is ook niet alles..
Geschoten met m’n camera, no panic😛

Ik had natuurlijk net zo goed die tekst gewoon in een plaatjesbewerker erover kunnen kalken

 

als je geen horloge hebt …

Je gratis entreekaartje sinds 21 januari 2005 : counter customizable free hitNedstat Basic - Gratis web site statistieken Eigen homepage website teller 

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

9 reacties op Volkomen -C@tz

  1. Marielle zegt:

    ik begrijp niet welke variant je nog meer hebt dan… :Pmaar oh.. alleen 31 april..das mooi – die dag kom ik terug van mn wintersportvakaaaansie😉

  2. Marian zegt:

    Toch wel een mooi effect,dat poessie:-))Die van mij passen niet in zo’n klein schermpie!Ik was gisteren even hier Ronald en hoorde een muziekje van Drs. P.was wel ontzettend leuk,heb je een cd geript??Liefs en een fijn weekendMarian X

  3. Jeanette zegt:

    Hey² Mr P,Ik kwam ff gluren bij je…Ik kan het toch niet laten om mijn pc uit te laten, al doe ik nu wel veel minder!Pittig plaatje heb je staan!!!Nou, ik wens je een fijn weekend alvast en geniet van het zonnetje!Liefs Miss JSiXXX

  4. anita zegt:

    T’is geen pan hahahaha maarre wel lief poessie😛

  5. Katja zegt:

    hhmmzzz jij bent ook een lekkere….heb ik bijna een weeklang schnappi als achtergrondmuziek…haal ik het weg en je typt een berichtje ggrrrrrrrGroetjes kaaaaaaaaaaaaaaatje:-)

  6. idabrigitte zegt:

    hoi ik heb de klok geplaats bedankt voor de tip ik vind hem leukgroetjes blond

  7. Babette zegt:

    Hoi hoi;het is me niet gelukt om de klok via editspace erop te zetten dus heb ik hem rechtstreeks van jou space afgeplukt…Hope you don’t mind…

  8. angelie zegt:

    Heey Drs.P,Ik ben via spacemsn ff naar je klok wezen kijken, dat ga ik ook eens proberen.Groetjesssssssss Angelie….

  9. Helmi zegt:

    Het lukte niet om de klok met de url in met space te zetten dus heb ik hem maar even van jouw sit geplukt! Bedankt alvast! Nog een vraagje . . .Kan ik de kleur van de klok en of het model ook veranderen?Groetjes!

Geef een reactie

