Ja dat is geen verrassing

  Als de rook om je hoofd is verdwenen ..

Wat een verrassing he ???

 

 

 

 

 

 

 

ratzinger

Ratzinger

 
Geen plaatje ?? scrollen mensen  nou ja we zien wel. Met name het eind van het ‘gezang’ is zeer intrigirerend. Drs.P….
Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

19 reacties op Ja dat is geen verrassing

  1. ann zegt:

    whahahaahhaha…. prachtig!!!

  2. Jeanette zegt:

    Mogge buurman, jammer door al die witte rook zie ik nog steeds geen plaatjes op je space. Jammer dat ik dat bubbelbad-conclaaf gemist😉 Misschien heb ik trouwens misschien nog wel speciale poesjeplaatjes voor je in de aanbieding😉

  3. edda zegt:

    zie dus ook geen plaatje, maar wel even een paus grapje voor je:Je weet dat deze paus niet voor voorbehoedsmiddelen is. Dat zie je aan zijnnaam: benedictus ofwel benen-dich-dus!

  4. Marian zegt:

    He goed gedaan Ronald,alleen wanneer begint die rat nu te zingen:-)))))))))) Komt zeker nog……..X en liefs Marian

  5. Peggy zegt:

    Ik zie de rat hoor😉 leuke site, groeten Skin

  6. Leandra zegt:

    Dat Conclaaf is toch niet helemaal goed verlopen denk ik…. Volgende keer geen leuke meisjes meer in die Jacuzzi voor de Kardinalen, want ze gaan er raar van stemmen.Ik vond zijn speech van voor de stemmingen al angstaanjagend genoeg…. "Iedereen die zich in het geloof verdiept wordt al voor fundementalist aangezien"…. wat bedoelde hij daarmee?? Voelt hij zichzelf tot fundementalist veroordeeld, of moeten we ons niet zo’n zorgen maken om allerlei figuren die het geloof boven alles stellen en daar dus ook alles voor willen doen????Eng mannetje…. zijn broer snapt t ook al niet.

  7. Bobbels zegt:

    Tis wel een witte (kleur van de onschuld)

  8. Joke zegt:

    Heeeej leuk tekst en plaatjes op deze manier. en voor wat de muziek betreft waar je het over had bij mij, zeker is dat ook universele taal, en dan kan je zeggen….hoe versta jij???????Namaste

  9. anita zegt:

    Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Ronald zegt:

    he leuke en drukee space neem ook eens kijkje bij mij

  11. Frank zegt:

    haha, Ratzinger… geweldig.Ik hoorde trouwens ook al hoe de nieuwe krant van het vaticaan komt te heten: Pappa Razi…enne… die nieuwe banner… wordt geregeld! Komt (!) wel goed!Liefs Karin

  12. Mosiah zegt:

    Haai,Dus je bedoelde mij met lutser wat betekend dat woord ik snap er geen weetikveel meer van.Wat dacht je niet??????????????????Groeten Moos.

  13. Marielle zegt:

    als dat een rat is ben ik de paus…:P

  14. martijn zegt:

    weer leuk als altijd!!!wist je trouwens dat de rook eerst naar binnen sloeg?

  15. Diaan zegt:

    LEUK!!!!!!!!!! Tijd geleden dattik dit gehoord heb, zeg!!Fijne dag vandaag!Groetjuzzz,Diaan.

  16. Annajee zegt:

    hahahahaha hoe verzin je het!! en dat liedje is uit mijn kindertijd, dertig jaar terug ofzo?? (pfffff wat word ik oud…)

  17. Rosa zegt:

    Nice! Geweldig nummer gewoon…😉 Ja, moet eerlijk bekennen dat ik niet miss snugger on space ben…zat gefixeerd naar het ratje te kijken, want dacht dat hij nog wat bijzonders ging doen. Soms voel ik me zo…geperiodyxideerd /-0Groeten, Rosa

  18. martijn zegt:

    haha de enige echte!!!heen en weer, heen en weer!ook mijn vriendinnetje kent deze uit haar hoofd!!!vrolijke groetjes martijn

  19. Claudia zegt:

    ze hadden eerst de rook aan de verkeerde kant van de schoorsteen

Geef een reactie

