Drs.P. is even zwarte en witte rook kijken

Volkomen-conclaafAltijd weer enorm vermoeiend zo’n Conclaaf….

 

S.v.p. niet storen ..

 

S.v.p is natuurlijk nog steeds een trauma van de Franse onderdrukking tot 1812 meen ik, net als losliggende trottoir-tegels..

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

6 reacties op Drs.P. is even zwarte en witte rook kijken

  1. Leandra zegt:

    hmmz… een Jacuzzi-conclaaf… Dat lijkt me eigenlijk wel wat… Waar en wanneer ook al weer???

  2. Juf Kronkel zegt:

    Je loopt al weer achter!

  3. caroline zegt:

    inderdaad, korte break was dat!

  4. Unknown zegt:

    heey ronald,die rook…was wel boeiend he?? maaruh…ze zijn eruit dus ze hoeven niet meer te roken..LOLik heb trouwens ook ff naar kampioenschappen gewichtsheffen-vrouwen gekeken…..tjeee…..allemaal kleine sterke vrouwtjes die wel 90 kilo optilden…poehh..nee dank je….is me te zwaar:)))greeetzzz…SuGa…

  5. ann zegt:

    ben alweer een een dag achter op schema grinn.. maar ik zal niet storen…

  6. Christophe zegt:

    Hoi, toffe site heb je mr. Pepper. Ik heb mij zitten afvragen waarom jij (en nederlanders in het algemeen denk ik) s.v.p. (van het frans s’il vous plaît) gebruiken, of deed je het met opzet!?Gewoon benieuwd ^^Groeten,Christophe

Geef een reactie

