Ik had en heb een belabberd handschrift

Ongetwijfeld de reden….

Royo Cutted

Dat Drs.P. nooit een Poesieplaatje in zijn schrift kreeg op de lagere school…..

Heb er nog complexen van .

meer op (tussen Kunst &Kitsch) Luis Royo’s plekkie

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

10 reacties op Ik had en heb een belabberd handschrift

  1. Jeanette zegt:

    Nou, tegenwoordig wordt er bijna niet meer geschreven op school, maar gaat alles op de pc. Dus ook zij lopen hun plaatjes mis…😉

  2. Kim zegt:

    Ik ben benieuwd hoe!!!

  3. Juf Kronkel zegt:

    Maar goed dat je op de spaces gewoon mag typen…

  4. Kim zegt:

    Daar zit wat in!!! Als je zin hebt mag je het me wel mailen! Jij weet echt alles van computers of niet?

  5. Marian zegt:

    Heb er nog complexen van ,ja jij wel:-))Dank je Ronald voor je compliment,ja ik ben inderdaad erg duk met PSP krijg het nu een beetje in de smiezen!!Wat bedoel je nu met dat ik geen plaatjes kan plakken in Gastenboeken,ik heb daar "never" nooit problemen mee??En nog iets ondanks dat je het heel druk hebt met heel het Space-geburen ziet je eigen Space er Toppie uit hoor.X Liefs Marian

  6. Marielle zegt:

    Hey Drs P(oesieplaatjes)Wat is dat nou met die plaatjes?Kom je er nu pas achter dat ze bestaan?😉

  7. Jessica zegt:

    Ik kwam ook even voorbij gewipt…! Moet wel zeggen dat je wel smaak hebt voor poezieplaatjes grinzzz! Verder wens ik je een aangename dinsdag toe!Liefs Jessica

  8. ann zegt:

    na het is toch zo dat iemand anders in jou poesie album schreef dus die ander moest plaatjes plakken.. heeft toch niets met jou handschrift te maken :-))))doeiiii

  9. ann zegt:

    okee ik had het ff verkeerd ik snap um nu…. :-))) zijn tegenwoordig stickers

  10. Jeanette zegt:

    Hé, dat is wel een hot lady in black hoor. (Ik zie dus nu pas wat ik de afgelopen dagen allemaal op je space heb gemis.) Het doet me ergens aan denken…eh… nou ja. Gelukkig ben jij Coel😉

Geef een reactie

