Herrinner je deze nog :Paarhazen

Ja ja bijna vergeten maar het is nog geen hemelvaartsdag, ik heb me erg vermaakt met de bouwtekening, maar de winnaar (is) zijn de keutels

Citaat

Vandaag geen….Maar wel:

Geen weblog vandaag, Drs.P. bereidt het ”laatste avondmaal” voor.  Ook geen ‘Quotedonderdag,

Wat dan wel ? Uiteraard de beloofde ‘Voorjaarspaarhazententoonstelling’, later deze dag.  Verder gaat V-C andermans/vrouws spaces bestuderen…..

Lang gewacht, let niet op de layout had het druk.

Hier: De Paarhaazshow (link even uit wegens overbelasting..)! Let op beelden kunnen schokkend zijn

EINDSTAND:

om misstanden te voorkomen, deze foto’s en plaatjes waren in maart op mijn server geplaatst er kan allang niet meer gestemd te worden. En geen van de inzendingen was van Drs.P. just fun. .

Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

Een reactie op Herrinner je deze nog :Paarhazen

  1. Jeanette zegt:

    Ja buurman je begrijpt wel dat ik nu zeer teleurgesteld ben… En wat die schokkende beelden betreft: ik zie dus helemaal niks (maar dat zal wel aan mij liggen, was nog zo benieuwd naar dat poesieplaatje). Truste, buuvke

Geef een reactie

