Videotime

Ja alweer nieuws uit de groep, mensen zijn creatief bezig.

Als de video niet start met muis erover bewegen, laden kan even duren

 

Die ouwe celluloid filmpjes branden altijd door, cut please

Met speciale dank aan Indiaantje  , Anghies en MissLjSI   .

Don’t try this at home😉

 

Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

7 reacties op Videotime

  1. anita zegt:

    gaaaaaaaaaaaaaaf ff naar de groep grinnnn

  2. anita zegt:

    gelukt gnanananana

  3. kippie zegt:

    whahaha erg gaaf en mijn muziek ook nog feest …….lekker hoor fijn weekend nog kus moi

  4. kippie zegt:

    dus ja ik ga het ook lekker doen hoop ik…..(erg)?whaha dus ik ga nu ffies puzzelen…..liefs marianna

  5. Carin zegt:

    Ongelooflijk wat er toch allemaal mogelijk is he! hihi, vroeger toen "space" nog een beetje science fiction achtig klonk, leek dit allemaal onmogelijk.Whoehahahaaaaa!Heb alleen begrepen dat sommige computers er door op hol slaan. Maarja, die mensen verdienen een nieuwe pc denk ik!Liefs Kaatje

  6. ann zegt:

    wow hee das inderdaad erg leuk…

  7. Unknown zegt:

    tjeee P,Superrr…..erg leuk, ik had het al op spacesmsn gelezen..maar ik blijf nog oefenen met muziekjes en daarna maar clips erop zetten…:)))greeetzzz…SuGaBaBe…

Geef een reactie

