Drs.P. is afwezig..want

De spacegroep wordt flink gereoganiseerd.

voor nieuwkomers is de link http://spaces.fateback.com/groep.html

van belang. Voorts zal op het weblog van Volcomen-Cut geen vragen beantwoord worden van technische aard met betrekking tot spaces.msn.com.

Drs.P’s weblog staat los van het ‘groepsgebeuren’

Fijn lekker weekend enzo

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

7 reacties op Drs.P. is afwezig..want

  1. Charlie zegt:

    Ha die P. kijk eens wat ik nu weer in mijn lijstje vindt …http://www.google.nl/search?hl=nl&q=editspace+download&btnG=Zoeken&meta=lr=lang_nlGrrr`s, thnx, CB (&)

  2. Charlie zegt:

    ff zorgen dat je er ook bij komt.

  3. Jeanette zegt:

    Haah, ik ben benieuwd of dit berichtje wel werkt bij jou.Ik heb op diverse plekken op mijn space duidelijk gemaakt dat men vragen ALLEEN in mijn forum kwijt kunnen. Nou, ik krijg ze overal, behalve in mijn forum. Wat doe ik toch fout?!? :-(In elk geval, ook jij een fijn weekend…enzo :pLiefs Sweet Lil Miss JSi

  4. Leandra zegt:

    En dat allemaal in de categorie "SEX" …. It makes you wonder😉

  5. Jessica zegt:

    Hoi hoi…Nou aardig gevorderd allemaal hihi… en ik kom je effuh een fijne zondag toe wensen…Liefs..Jessica

  6. caroline zegt:

    klare taal! Ja jij doet dit natuurlijk ook gewoon voor de lol!

  7. ღ♡Astrid♡ღ zegt:

    Heb het gemerkt ja, ben er zo uit gegooit zonderenige aanleiding.(Vindt ik maar onbeschroft.)

Geef een reactie

