De wanliner van gisteren

Beter geen kwoot….

 

 dan een slechte kwoot…

Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Spreuken enzo. Bookmark de permalink .

6 reacties op De wanliner van gisteren

  1. Unknown zegt:

    hoi,ik kom hier wel vaker op je space langs en ik vind dat je het goed hebt gemaakt.heel leuk om te lezen allemaal.ik zou zeggen kom ook eens bij mijn space langs als je wilt.fijn weekend en tot later.groetjes miranda

  2. cats zegt:

    weer die beer .. zo schiet het niet op he :Pkee we wachte af moet ene keer lukke ..liefs cats

  3. Leandra zegt:

    To quote or not to quote, that is the question.

  4. Jeanette zegt:

    Dat is dus hetzelfde als; beter niets dan iets?!?Pfoeh, ik zet mezelf weer zwaar aan het denken met deze doelloze opmerking en ik hoor het stemmetje in mijn hoofd alweer zeggen wat de meeste mensen tegen me zeggen; Je hoeft niet altijd wat te zeggen!!!Dussehhh…Fijn weekend dan maar!!! ;-)Liefs Sweet Lil Miss JSi

  5. Katja zegt:

    wel saai……..:-)))Groetjes kaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje

  6. Els zegt:

    Prettig weekend toegewenst….

Geef een reactie

