HTML codes voor vensterlogs

Omdat Anita het vertikt om haar space dicht te gooien, kun je  de bewuste codes dus nog lekker bij haar bekijken

Oeps hier op klikken dan’.

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

5 reacties op HTML codes voor vensterlogs

  1. caroline zegt:

    thanx ik heb dit weekend weer iets te doen🙂 Zeg ik kom via http://www.bigsister.tk niet meer op je space?? Zal wel aan mij liggen maar toch! Toedeloe!

  2. caroline zegt:

    oja… waarom krijg ik vaker dan 1x daags een dagelijkse samenvatting van spacesmsn?? Soms krijg ik er wel drie per dag!? Kun je mij trouwens uitleggen waar een RSS feed goed voor is?

  3. edda zegt:

    Bedankt voor de tip van de editspace!Kan ik tenminste behoorlijk platjes toevoegen enzo.HUGZ de kookheks

  4. anita zegt:

    whaahaha lig dubbel hiero nahhhh lekkurrr dan ben jij verlost van je roossies krijg ik ditte😛 Kissiehhhhh

  5. Virgil zegt:

    Beste VOlkomen Cut,Ik zat rond te neuzen op je Space je heb t een geweldige Space zal ik je zeggen;)Maar hoe heb je dat filmpje van smartbird in flash gemaakt als je er met mij wilt over praten stuur dan een mailtje naar mij: l_igriv@hotmail.com Ik ben erg Blij als u dit E-amil berichtje Terug stuurd met een antwoord Groeten l_igriv Mijn Space is http://www.spaces.msn.com/gomie002

Geef een reactie

