Zoveel ideeën dat ik niet weet waar te beginnen

???? niet cu en pasteHeb je dat ook wel eens ? Veel dingen te doen en dan niet weten waar te beginnen. Nee ?? Ik soms wel..

1 ding is zeker spacen tussen 19 en 23 uur is niet zo’n goed idee…

Constant dus🙂 hoor ik net.

en ik weet niet eens in welke log m’n muziek staat .

 

Als dat maar goed gaat …..

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

11 reacties op Zoveel ideeën dat ik niet weet waar te beginnen

  1. Bobbels zegt:

    Constant!

  2. caroline zegt:

    kan het weer eens niet volgen, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij🙂

  3. Diaan zegt:

    Eg wel…zo vaak!….pfff…gheheh!Het valt mijn idd ook op, dat ik overdag alles flóep in beeld krijg en zodra ik ‘savonds, als die kleine naar z’n nessie is…., ga zitten….dattik gewoon vastroest in me stoel en zooooooo laaaaaaang moet waaaaachten…pfff..!Dan = er geen rúk an!wat betrefd de muziek…totaan blogje over ”chat idee” hebbik geen muziek gehoord….mischien helpt ut…of niet.Hele Fijne Aaf Verderrrrssss,Diaan.

  4. Peggy zegt:

    Tsjaaa, daar baal ikook zo van. Werk overdag en ik spees dus tussen 19 – 23 uur …… zooo vervelendDit kost echt extra tijd!! Grtz Peggy

  5. Peggy zegt:

    Tsjaaa, daar baal ikook zo van. Werk overdag en ik spees dus tussen 19 – 23 uur …… zooo vervelendDit kost echt extra tijd!! Grtz Peggy

  6. Peggy zegt:

    hahahha en jouw spees was zo irri langzaam dat ik dacht dat íe m’n reactie niet verwerkt had en ik pinnig nog n x op verzenden drukte!! *lol* lijkt ’t net of je veel reakties hebt😛

  7. martijn zegt:

    ja en toch…blijven we het doen he?

  8. Jeanette zegt:

    En ook voor jou weer een prettig weekend! ;-)Mijn weekend is al begonnen, maar niemand te bekennen in de chatroom!!!😦 Begin ik zo langzamerhand wel aan te wennen hoor. Was zelfs schrikken van de week toen er meerdere spacers online waren!😀

  9. anita zegt:

    Zoekt en gij zult vinden😛 have a nice day!!!

  10. Leandra zegt:

    Ach…. constant is ook een constante factor toch???

  11. Juf Kronkel zegt:

    Ik heb inderdaad bijna altijd te veel te doen, zodat ik bijna geen keuze kan maken. Nakijken, voorbereiden, lezen, puzzelen, spacen… Vaak komt het er op neer dat het bij het laatste blijft, maar de laatste paar dagen stimuleert msn mijn toch erg om ook iets anders te doen…(zodat ik lang niet alle blogs kan volgen die ik zou willen volgen!)

Geef een reactie

