Omdat er toch weinig op de teevee is :P

De realtime webcam van VolkomenCut

Mischien heb je het ONGELUK mij  hier te treffen ..

 

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

16 reacties op Omdat er toch weinig op de teevee is :P

  1. ann zegt:

    he sjit net nu ik me kids van school moet halen… volgende keer beter ;-)))groetjessss audrey oo enne ik had er toch echt bijgezet hoor niet voor mannen :-)))))))doeiiiiiii

  2. Leandra zegt:

    Beetje scheef😛

  3. anita zegt:

    whahahaha leuk muurtjuhhhh ja ik heb ff gekeken LOL

  4. Leandra zegt:

    Wel waar :-P… helemaal scheef joh :-PIs t trouwens mogelijk dat je ff naar de spacechatbox komt?

  5. Annajee zegt:

    citaat: "armbandjes, lieveheersbeestjes en andere tekens van afkeer, ook geen stille tochten" je kunt ook een teddybeer met hartje voor een cam zetten *grijns*

  6. cats zegt:

    ik zag een prachtige beer ..meer niet😛

  7. Claudia zegt:

    Hij BLIJFT leuk!

  8. W. zegt:

    Haaaizzzzzzzzzz Pee bedankt he!Enne dat afsluiten, ik bedoel het niet zichtbaar van je IEPEE enzo maar daars chijn je weer een of andere tool voor nodig te hebben geloofk.en indd er Traaaaaag………..Nou toedeledokie laterszzzzzzzzzzzzzzWiszzzzzzzzzzzzP

  9. W. zegt:

    Hoe krijg je de postcode van holland op die link… kan alleen aameeriekaa der op krijgen duhhhh

  10. Unknown zegt:

    Hai Sjors gaat het nog een beetje,met die computters van je ?

  11. Unknown zegt:

    sorry hoormaar voor iemand die VK probeert na te doen ben je echt een hopeloos geval…..ontzettend duidelijk nep, ontzettend oninteressant en ook nog eens totally not funny!!!ga alsjeblieft iets nuttigs doen en laat je neuken door een herdershond ofzoje hebt duidelijk niks beters te doen.

  12. Marian zegt:

    Morgen Ronaldje,ik dacht dat jij nooit aan het chatten was:-))))) haha…………maar ik hoor je zo weinig meer,veel te druk waarschijnlijk,werk je nog steeds 3 uur per dag?? Ik heb de achtergronden er in gekregen maar dat zal je al wel gezien hebben,nu kun je naturlijk tal van varianten maken,en er zal nog wel veel meer mogelijk zijn….kissies Marian

  13. Bobbels zegt:

    Hey Peetje. Fijn idee, maar haal dat witte bord met die groene letters is weg voor je webcam.

  14. Diaan zegt:

    Ziek daar nou een vinger….rechtsonder in beeld…???Of issut….een …worst…..???!Whoehahahahahahha…wel geinig!ps:wát een zielig figuur trouwens…ergens hieronder met z’n commentaar!!!…heb dan het lef om je eigen naam eronder te zetten!!!! bah!

  15. Jeanette zegt:

    Inderdaad Diaan, er is dan toch wel een groot verschil of je het met een C of met een K schrijft…GroetjesFiona

  16. caroline zegt:

    *zwaai zwaai*

Geef een reactie

