Geen Titel ??? inderdaad.

Volkomen-Cut is in conclaaf met zichzelf

Toilet is 2e gang links,  linkerdeur,  rechterdeur. Handen goed wassen en schoonhouden.

Drs.P.Spoelt u even… goed door?

Dit bericht werd geplaatst in Hobbies. Bookmark de permalink .

8 reacties op Geen Titel ??? inderdaad.

  1. anita zegt:

    ojeeeeeee als dat maar goed gaat😛

  2. Leandra zegt:

    Hmmz Geen Titel??? Hoe kon je m dan toch publiceren???? Greetz Leandra, die vandaag ff een dagje BlondT gaat doen😉

  3. ann zegt:

    we spoelen :-))

  4. Leandra zegt:

    whahahaha als je ons niet gezien hebt dat was je in de verkeerde kroeg😛

  5. Leandra zegt:

    Lol Au3………… op de seconde!!

  6. Annajee zegt:

    Bedankt voor de vermelding!! Oeps je staat er bij mij geeneens op, daar zal ik beter een nieuw rubriekje voor aanmaken, of wil je tussen de dames???

  7. ann zegt:

    whaha ja idd leuk!!! hoe krijgen we het voor elkaar..

  8. Marielle zegt:

    Drs. P. waar gaat dít nu weer over?!!of ben ik de laatste tijd te laks met mn bezoekjes en heb ik iets gemist?2de gang links: welja.. mijn huisje IS de gang(of sla ik de plank nu volledig mis?)(ja anders had ik wel een huis gebouwd)

Geef een reactie

