Een heuglijke dag of toch Volkomen-Cut?

 Volkomen

Tea ???

or… uncut

Shall we dance ???

 

 

Oh my dear….

 

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

20 reacties op Een heuglijke dag of toch Volkomen-Cut?

  1. anita zegt:

    Let’s party Roon hahahaha

  2. Annajee zegt:

    is Bea daar eigenlijk wèl van de party?

  3. Jessica zegt:

    Tea or dance…? Let’s dance….grinnzzz.Maar ik kwam eigenlijk effuh bij je.. Ben de hele dag bezig geweest met het gebeuren rond charlotte… Ik heb een oproep geplaatst…op de msn groep. En achteraf zit het me toch niet lekker…. aangezien ik beter eerst effuh toestemming had kunnen vragen aangezien dit niets met msn te maken heeft. Sorry… niet aan gedacht vandaag….! Ik hoop alleen dat we morgen met zijn allen dit meisje een beetje blij kunnen maken…?Liefs… Jessica..!

  4. Marielle zegt:

    ey P (ja ik ga hier even verder) – laat mijn space dan eens een tijdje open staan… ik hoor toch echt wel iets hoor

  5. Jessica zegt:

    Nou we lopen lekker naast elkaar te fietsen hihi. Ik ben daar…jij daar???? haha En gelukkig ben ik een harde tante "that’s life". But thanks..for you’re massage. Maar zij is nog zo jong…! Ik heb geen verdriet… maar medelijden! Aard van het beestjuh…! En voor jou….."Bewaar van de mooie momenten van alles maar een deel, als het dan wat minder gaat, maar je van de twee mooiste weer één geheel"Liefs… Jessica

  6. Unknown zegt:

    heey,thanks anyway maar kon je wat horen dan? Ik eerst wel daarna niet meer….snapte er niets van…..ga nu slapen….trusten. ik hoor het wel ok?.greeetzzz….

  7. Jeanette zegt:

    cheek to cheek?

  8. Nynke zegt:

    Wat een snelle reactie zeg.. Bedankt!!Groetjes Nynke

  9. Unknown zegt:

    Heey P(rnld:)waarom hoor ik dan niets??snap het niet! maar ik hoef hem dus in ieder geval niet te wijzigen ofzo…..je hoort dus enya?greeetzzz…..

  10. jasper zegt:

    moeilijk he zelf een goede weblog naam verzinnen zielig hoor

  11. Salma zegt:

    leuke siteik ben overal ff aan het kijken, maar ik snap er zelf nog niet veel van, lijkt me leuk om ook plaatjes toe te kunnen voegen bij een reactie, maar dat lukt mij dus nog niet snif snifgroetjes

  12. Marielle zegt:

    zie je wel! :-)Hij doet ‘t..maar eh – je space-edit link werkt niet meer(die je links boven op je space hebt staan)LINKS! Drs. P. Niet rechts!

  13. Marielle zegt:

    ehm.. nu doet ie het ineens weer wel.. :S

  14. anita zegt:

    blijven we aan de TEA😛

  15. annita zegt:

    Tja….. voor mij Volkomen-Cut zal ik maar zeggen. De plaatjes willen niet, de muziek ook niet. nieuwe blog openen, dan moet je nog met iets gaan slepen…… ik zie door de bomen het bos niet meer…..lolll

  16. W. zegt:

    I never wanna have a rosegarden???

  17. W. zegt:

    Ik wil ook dat muissie met dat bordje hebben, en vraag twee hoe kan je dat afschermen dan?

  18. Unknown zegt:

    heey drs. P,hoor jij op mijn space wel muziek? als ik op jouw space kom dan hoor ik ook gelijk muziek. Ik weet ook dat die bewuste weblog eerst in beeld moet komen dus ik rol naar beneden door maar hoor niets, Wel als ik die bewuste weblog open, dan hoor ik de muziek. Ik heb ff mn zus gevraagd of ze op mn space wilde kijken terwijl we aan de telefoon zaten maar ze hoorde niets…heel vreemd. Help Meee!!greeetzzz…desperate SuGaBaBe

  19. Jeanette zegt:

    m’n voeten kunnen onderhand wel een massage gebruiken

Geef een reactie

