Herkent u deze nog ?!?

Mooi, die nieuwe achtergrondjes eerst even een nieuwe zonnebril .

Laat het dan ook een Beta blijven, immers het beta stadium is opgeheven, ook voor messenger 7.0 bron webwereld

Volkomen-Cut

Iedereen over de toeren spaces ligt er regelmatig uit..7 april 2005

Slaap zacht   Drs.P. heeft een met Bill en zodoende kunnen jullie weer. (ik vrees echter dat het het komende tijd niet stabiel is….)

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

12 reacties op Herkent u deze nog ?!?

  1. Marian zegt:

    Hoi Ronald,dat kwam zeker omdat de Spaceruimte nu uitgbreid is naar 30 MB,ook meerder achtergrondjes zag ik wel,maar dit alles zal wel te maken hebben met de nieuwste versie van MSN,tenminste ik heb hem al,maar morgen komt hij officieël uit,hoe bevalt het werk nu,en voor de rest??Kusssss Marianneke

  2. Bloodhex zegt:

    Tja kan daar alleen maar op zeggen… Het is en blijft nog steeds een beta he??? Maar vind het al lang leuk dat er zoiets is, waar je lekker berichtjes kunt achterlaten voor anderen en zo… Maar idd irri is het wel als je met alle geweld je blogje wil typen en het op dat moment niet kan..groetjes chantal

  3. Leandra zegt:

    Heee die had ik vandaag ook :-PMaar de nieuwe achtergrondjes zijn aardig (zit nix voor mij bij maar das wat anders), nu nog de mogelijkheid om zelf je letterkleuren in je space te bepalen en de indeling van je space eens echt zo te kunnen doen als je wilt, en dan komen we er wel!!Ut begint inmiddels wel errug druk te worden op de spaces trouwens… Maar daardoor kan het ook gebeuren dat je (zoals ik gisteren) ineens in je stats een link ziet staan en dat je dan bij een Chinees blog uitkomt!!! Das wel heel leuk, helaas heb ik nog geen cursus blokjesschrift gevolgd😉

  4. Juf Kronkel zegt:

    Wel nieuwe achtergrondjes!

  5. Leandra zegt:

    Zeg ehm… als jij doorgaat omdat ik van stoppen niet aan kom…. Als je wat extra wilt hebben dan zeg je het maar hoor, ik heb zat, en ben best bereid een transplantatiedonatie te doen😉

  6. Joke zegt:

    Hoi Ronald, ik wilde je even laten weten dat de weblogs in mijn space verdwenen zijn, sorryHeb vandaag geen kleine problemen gekend met een persoon en overweeg nog even of ik stop of door zal gaan.NamasteJoke

  7. Marian zegt:

    He nu laadt je pagina zonder achtergrond,weer eens wat anders:-)) Dus daar heb je in ieder geval gelijk in………maar ik had de MSN 7 ook al via mastaline.com,wat bedoel je trouwens met URL’s meegeven,op je weblog zeker??? Ik wordt trouwens overvallen met vragen over die achtergrondmuziek,en ik verwijs iedereen netjes door naar jou Ronald,jouw komt alle eer toe!Liefs Marian x

  8. Leandra zegt:

    Hmmz… als je kijkt wat de medische ethiek al wel toestaat… zou dit bijna vergoed moeten worden door t ziekenfonds😉

  9. Leandra zegt:

    Volgens mij is het dan tijd dat je ff Apeldoorn gaat bellen… ik offer me wel op als donor😉

  10. cats zegt:

    heee P.tjeik denk ga hem weer eens even opzoeke..;)liefs cats

  11. ann zegt:

    leuke bril :-))

  12. dmek1960 zegt:

    Heel interessant …ik kom nog.Groetjes Danny

Geef een reactie

