Donderdag Quotedag..

Vele wegen leiden naar Rome

 

 Maar voor Beatrix even niet….

‘Conclusius..’

Volcomen-Cut dankt iedereen voor de input .

Dit bericht werd geplaatst in Spreuken enzo. Bookmark de permalink .

9 reacties op Donderdag Quotedag..

  1. Leandra zegt:

    Beter 1 quote op het blog dan 10 in de lucht?1 quote maakt nog geen blog?Als er 1 Quote op je blog gaat dan volgen er meer?

  2. Natascha zegt:

    Goeiemorguh;)…quotedag?? Hmmzz….ben gek op kwootjes..hier heb ik er eentje.."Een waarheid bedoeld om te krenken,slaat alle leugens die je kunt bedenken…"Have a nice day today..kuzzzzz Tassie!

  3. Annajee zegt:

    Ik begrijp jou heel vaak verkeerd of niet (beetje lastig dan, en durfde niet eens bij de space-groep te komen :S….), maar volgens mij ben je toch echt wel okééé……. en raak ik langzaam ook cut, matig cut dan….

  4. Jeanette zegt:

    Owk, still waiting…still thinking?😉

  5. anita zegt:

    Quote??? gooi mij maar ff in de goot😛

  6. Natascha zegt:

    Nah…is er nou niemand die nog een leuke kwoot weet?? Dan gooi ik er nog ma eentje in:PMensen die niets weten en weten dat ze niets weten weten meer dan mensen die niets weten en niet weten dat ze niets weten.Lijkt me wel weer ff voldoende..kuzzzz Tassie!

  7. Dray. zegt:

    ernstig goeie oneliner!!

  8. Diaan zegt:

    Zow, tassie…dies eruit..!!…gheheh…Hóe kom je derop..hijs góed!

Geef een reactie

