Wat neem je mee naar de chat ???

Image hosted by Photobucket.comTsja allereerst een goed humeur voorzover dat mogelijk is. Er zijn rookruimtes dus daar wordt sowieso niet over gezeurd. Glazen en zitjes zij aanwezig, hapjes en drinken neem je zelf mee.

 

Voorts gelden minimaal de volgende regels……

  • Geen schelden, discriminatie.
  • Geen seksuele intimidatie.
  • Geen uitingen uit extreem linkse of rechtse hoek.

Respecteer elkaar en dan komt het goed.

De beheerders houden zich het recht voor mensen te weren,

die zich buiten de gestelde regels plaatsen, ok dit kost mischien leden maar beter geen lid dan een slecht lid.

De volkomen-cut commisie.

nog twenty minutes 

 

Dit bericht werd geplaatst in Spelletjes. Bookmark de permalink .

6 reacties op Wat neem je mee naar de chat ???

  1. Leandra zegt:

    Br33z@h mag cker ook nie😛

  2. Natascha zegt:

    K BEN DR HELEMAAL KLÁÁR VOOR! Nou ff gauw als een speer naar de stad zodak op tijd terug ben voor the event of the year:P Kuzzz Tassie!Ps. Als ik er nie ben dan zit ik in de kroeg;)

  3. caroline zegt:

    commiSSie ;P Ben nu trouwens ook lid van het geheime genootschap der spacemsn-ers… en ik kan mooi nog steeds geen muziek op m’n site tevoorschijn toveren😦

  4. Marian zegt:

    Nu ik ben benieuwd wat er uit de groepschat komt Ronald,ik heb er grouwens "wel" een MP3 als achtergrond in gekregen en hij laat ook vrij snel,maar dat zal je misschien straks ook wel horen,of je sit het al,dat kan ook nog:-)Marian X

  5. Jeep zegt:

    Ik krijg een flash back!Breng eens een nieuw lid inEen goed lid verslapt nietEn zo ken ik er nog wel een paar :p

  6. Marc zegt:

    bedankt voor de goede raadgevingen die ik vond op jou space en zeker bedankt voor de editspace.je hebt een mooie space,maar ik geraak er niet uit hoe ik plaatjes in het midden van mijn weblog kan plaatsen zoals ik al bij vele andere spacers heb gezien ik krijg ze niet op ware grote en zei gaan steeds links onder in een hoekje staan.groetjes speurneus12

Geef een reactie

