Chat groot succes !!

  OOndanks het feit dat velen niet
konden, was de echt een leuk geheel. Een verslag wordt niet gegeven. Gewoon de volgende keer erbij zijn. Al met al zijn er tussen de 10 en 20 mensen geweest ondanks het ongunstige tijdstip.
 
De volgende groepschat zal op een avond plaatsvinden.
 
 
 
De redactie van Volkomen-Cut.
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

16 reacties op Chat groot succes !!

  1. caroline zegt:

    ik vond het leuk, heeel erg bedankt voor de hulp!

  2. ann zegt:

    hmm jammer had wel een uitgebreid verslag verwacht hahahahanee hoor blij te horen dat het een succes was..groetjessssss

  3. Natascha zegt:

    Hey hey..was inderdaad een gezellig samenzijn;)…enne…wanneer word er van die 4 een 5 gemaakt??;)..kuzzz Tassie!

  4. Leandra zegt:

    Ut zag er idd gezellig uit!!Greetz, Leandra, die nog ff teruggelezen heeft wat ze gemist had😉

  5. JOLANDA zegt:

    Wow..de volgende x op avond! Fijn dat het leuk was en geslaagd! Ik doe mee hoor, de vlg de x! Boeijend!!!Groeten Jol@nd@

  6. Leandra zegt:

    Ik ben er nog hè….. dus kan ik nog teruglezen ;-)Ik doe dat op heel bijzondere wijze:Ik rol met het roldingetjuh op mijn muis…. naar boven.Maar dat kan natuurlijk als je gebleven bent😛

  7. I zegt:

    heey!leuke site hoowr!! kijk hier wel vaker op, maar de laatste keer hoorde ik gene muzeik en nu wel😀,, knap gedaan😀,, maaar hoe?? ik zou dat graag willen weten,, ikzal ene link op mn space naar dee jullie vermeledee😀,,alvast bednakt😀 Inge

  8. Leandra zegt:

    Duh…. schuiven……. tsssssssss😛

  9. Juf Kronkel zegt:

    Ik zal me de volgende keer sneller huiswaarts spoeden na mijn dagje werken!

  10. anita zegt:

    Was jij der ook dan Roon😛 kzag wel ene loes hahaha

  11. anita zegt:

    Roon ken je ff msn komen??

  12. cats zegt:

    chat gehad?ik gemist .. :(mmm moet je wel goedmaken hoor ;)liefs cats

  13. Jeanette zegt:

    Ik hoop dat ik het de volgende keer eerder zie dat er een chatmeeting is, dan kan ik "vrijnemen". ;-)Mooi dat het een succes was. Ga zo doorrrr!!!!

  14. Jessica zegt:

    Ja sávonds lijkt mij heel geschikt… en inderdaad was wel fun !!! oh oh waar moet dat naar toe…pc verslaafd? grmlLiefs…Jessica!

  15. Loes zegt:

    haha ja Anita ik was er ook, sorry ben niet altijd zo’n druktemaker hoor;) Maar Roon het was gezellig gister en vanmiddag hebben we het ff stilletjes overgedaan, heb de rommel wel weer opgeruimd in je chatkamertje hoor:PHoezo pc verslaafd friends???

  16. Diaan zegt:

    Jah, was wel geinig die sjet…tis toch nét weer ff anders dan al die berichtjes in blogjes…lekker direct…alleen voor deze meid af en toe véel te snel…gheheh…dan gannik altijd maar ff *op het bankie* of *peukie roken*…ghehehe!Ik hoor/lees graag wanneer de volgende sjet is!Fijne Zondag verderrrsss,Groetjuzzz,Diaanbanaan.

Geef een reactie

